Hamarosan befuthat a OnePlus TV
Rövidesen megjelenhet egyes régiókban az eddig kizárólag okostelefonokban utazó OnePlus első tévékészüléke, mely az elképzelések szerint a márka tradícióit örökítené tovább az új termékkör esetén is.
Egyes, hivatalosnak és félhivatalosnak tekinthető információk szerint már a jövő hónapban napvilágot láthat az eddig kínálatában kizárólag okostelefonokat felvonultató OnePlus első tévékészüléke, mely a cég elképzelései szerint - hasonlóan annak okostelefonjaihoz - elsősorban a prémium minőségű Samsung, LG vagy éppen Sony csúcskészülékek közvetlen versenytársai lehetnek. Az új termékvonal először a OnePlus legnagyobb piacán, Indiában debütálhat, de bizonyos modellek Európában, az Egyesült Államokban és Kínában is piacra kerülnek ezt követően.
A kiszivárgott, illetve félig-meddig megerősített információk szerint a OnePlus tévékínálatának gerincét eleinte három típus képezheti majd, melyek leginkább a kijelző képátlóját tekintve különböznek majd egymástól. A cég ezek szerint egy 43, egy 55 és egy 73 hüvelykes modellt készül piacra dobni, elsőként ebből a középső testvér, az 55"-es QLED-panellel ellátott típus kerülhet forgalomba.
Ünnepi mix a bértranszparenciától a kódoló vezetőkig Négy IT karrierrel kapcsolatos, érdekes témát csomagoltunk a karácsonyfa alá.
Pete Lau, a OnePlus első embere a napokban több apró részletet is elárult az új termékvonalról, illetve a mögöttes termékstratégiáról. Ezek alapján a OnePlus TV-k elsődleges megkülönböztető jegye a felhasználói felület lesz majd, mely egy számos ponton teljesen egyedire formált Android TV interfész lehet. Az elképzelések szerint a rendszert úgy kell elképzelni, mint egy otthoni szórakoztatóközpont és egy okostévé keverékét, mely számos funkcióját építi a OnePlus okostelefonokkal történő együttműködésre - hogy ez pontosan miként teszi egyedivé a számtalan versenytárshoz hasonlóan Android ökoszisztémára épülő eszközöket, az egyelőre nem világos.
Ezzel együtt az is egyértelművé vált a nyilatkozatokból, hogy a OnePlus távolról sem úgy kívánja megközelíteni a tévépiacot, ahogy azt tette évekkel ezelőtt az okostelefon-piaccal. Vagyis a cég mind a termékek árazását, mind azok tudását a legnagyobb versenytársakhoz, így bevallottan elsősorban a Samsunghoz és a Sonyhoz kívánja igazítani, teljesen elkerülve ezzel a mára rendkívül népessé vált középkategóriás mezőnyt.
A fentieken túl fontos szempont lehet, hogy a OnePlus TV Lau nyilatkozata szerint már egyáltalán nem a hagyományos tévés tartalomfogyasztást hivatott szolgálni, a koncepció szerint a készülék teljes egészében az internetes tartalomfogyasztásra, így nyilvánvalóan a különféle streaming-platformokra építheti majd működését.