:

Szerző: surmo

2000. október 23. 02:46

Interjú Tim Sweeney-vel, az Unreal engine fejlesztőjével

A GameSpy készített egy interjút Tim Sweeney-vel, aki az Unreal 1998-as megjelenésekor szerzett igazán nagy hírnevet magának. Az akkoriban legjobbnak számító Quake2-höz képest az Unreal engine egy generációval fejlettebb volt, és a mai napig ez - illetve az erre épülő UnrealTournament - a legsokoldalúbb grafikus motor. Az interjú tárgya elsősorban az engine továbbfejlesztésének jelenlegi állása, amelyből a nemrégen kiadott Unreal Technology Demo-ban már láthattunk egyet s mást.

A most először, április 24-én Budapestre érkező nemzetközi Kubernetes Community Day programja immár elérhető. A programba kerülő 26 előadást a világ minden tájáról beérkezett, több mint 100 pályázat közül választottuk ki. Figyelem, a rendezvényre már csak 30 jegy elérhető!

a címlapról