[GURU 3D] Köztudott, hogy az NVIDIA chipes kártyákon a Quake 3 Arena játékban az ég igencsak csúnyán néz ki, ha a textúratömörítés be van kapcsolva. Ám nemrég megérkezett a megoldás.
Valaki disassemblálta a Quake 3 Arena forrását és a DXT1 hívásokat megváltoztatta DXT3 hívásokká. Így már az NVIDIA chipes kártyák tulajdonosai is ugyanolyan minőségben élvezhetik a Quake 3 Arena-t, mint pl. a Radeon tulajdonosok.
Ilyen volt...
És ilyen lett!
A javítás igen egyszerű, házilag és elkészíthető, semmilyen szakértelmet nem igényel: a biztonság kedvéért készítsünk egy másolatot a quake3.exe file-tól, majd az állományt nyissuk meg egy hexa editorban, és az összes [A1 83 00 00] byte-sorozatot cseréljük ki [A3 83 00 00]-ra, majd mentsük el a változásokat.
Ám aki nem érez magában kedvet mindehhez, letöltheti a módosított file-okat tőlünk.
Quake 3 Arena 1.17
Quake 3 Arena 1.16
Quake 3 Arena 1.16 demo