Szerző: Vörös Péter

2000. március 20. 09:06

Az on-line vásárlóknak a többsége elégedetlen

Egy nemrégiben az e-Satisfy.com által készített felmérés szerint az e-kereskedelmi vevők mindössze 36%-a elégedett elektronikus tranzakcióival, valamint a tranzakciók több, mint feléhez telefonhívás vagy más „off-line tevékenység is szükséges. A közel 10000 on-line vásárló ill. 16 e-kereskedelmi vállalat (pl. American Express Co., IBM, Procter & Gamble Co., Nextel Communications and Toyota Motor Sales) körében végzett felmérés főbb eredményei: az e-vevők egy órán belül várnak kapcsolat-megerősítést, de csak 42%-uk kap megerősítést 24 órán belül. A vásárlók közel 40%-a egyáltalán nem kap végleges választ. Az e-kapcsolat gyenge kezelése 30-48%-kal alacsonyabb vevő-lojalitáshoz vezet. A cégek 90 %-a nem méri az e-vevőknek a szolgáltatással való elégedettségét.

Egy nemrégiben az e-Satisfy.com által készített felmérés szerint az e-kereskedelmi vevők mindössze 36%-a elégedett elektronikus tranzakcióival, valamint a tranzakciók több, mint feléhez telefonhívás vagy más „off-line" tevékenység is szükséges. A közel 10000 on-line vásárló ill. 16 e-kereskedelmi vállalat (pl. American Express Co., IBM, Procter & Gamble Co., Nextel Communications and Toyota Motor Sales) körében végzett felmérés főbb eredményei: az e-vevők egy órán belül várnak kapcsolat-megerősítést, de csak 42%-uk kap megerősítést 24 órán belül. A vásárlók közel 40%-a egyáltalán nem kap végleges választ. Az e-kapcsolat gyenge kezelése 30-48%-kal alacsonyabb vevő-lojalitáshoz vezet. A cégek 90 %-a nem méri az e-vevőknek a szolgáltatással való elégedettségét. [Computerworld]

Ha szeretnél idén is pontos képet kapni az alkalmazás-fejlesztési technológiák hazai elterjedtségéről, akkor segíts nekünk és szánj néhány percet átfogó technológiai felmérésünkre! Honlapunkon a korábbi évek eredményeit is elérheted!

a címlapról

részvény

1

Kiszállt az Arm-ból az Intel

2024. augusztus 14. 10:49

A részvénypiaci manőver alapvetően jól illik az átstrukturálási folyamatba.