Az on-line vásárlóknak a többsége elégedetlen
Egy nemrégiben az e-Satisfy.com által készített felmérés szerint az e-kereskedelmi vevők mindössze 36%-a elégedett elektronikus tranzakcióival, valamint a tranzakciók több, mint feléhez telefonhívás vagy más off-line tevékenység is szükséges. A közel 10000 on-line vásárló ill. 16 e-kereskedelmi vállalat (pl. American Express Co., IBM, Procter & Gamble Co., Nextel Communications and Toyota Motor Sales) körében végzett felmérés főbb eredményei: az e-vevők egy órán belül várnak kapcsolat-megerősítést, de csak 42%-uk kap megerősítést 24 órán belül. A vásárlók közel 40%-a egyáltalán nem kap végleges választ. Az e-kapcsolat gyenge kezelése 30-48%-kal alacsonyabb vevő-lojalitáshoz vezet. A cégek 90 %-a nem méri az e-vevőknek a szolgáltatással való elégedettségét.
Egy nemrégiben az e-Satisfy.com által készített felmérés szerint az e-kereskedelmi vevők mindössze 36%-a elégedett elektronikus tranzakcióival, valamint a tranzakciók több, mint feléhez telefonhívás vagy más off-line" tevékenység is szükséges. A közel 10000 on-line vásárló ill. 16 e-kereskedelmi vállalat (pl. American Express Co., IBM, Procter & Gamble Co., Nextel Communications and Toyota Motor Sales) körében végzett felmérés főbb eredményei: az e-vevők egy órán belül várnak kapcsolat-megerősítést, de csak 42%-uk kap megerősítést 24 órán belül. A vásárlók közel 40%-a egyáltalán nem kap végleges választ. Az e-kapcsolat gyenge kezelése 30-48%-kal alacsonyabb vevő-lojalitáshoz vezet. A cégek 90 %-a nem méri az e-vevőknek a szolgáltatással való elégedettségét.
[Computerworld]