Pannon GSM értékesítés a Porst üzleteiben
A Photo Porst és a Pannon GSM hosszútávú viszonteladói megállapodást kötött, melynek keretén belül október 4-től a Photo Porst csaknem 100 üzletében megkezdte a Pannon GSM termékeinek és szolgáltatásainak értékesítését.
A két cég között 1996 óta áll fenn partneri viszony. Ekkor kezdte ugyanis a Photo Porst egyes kijelölt boltjaiban a Pannon GSM értékesítést. Ezt követően különböző státuszú viszonteladói kapcsolatban álltak, melyet a folyamatos, korrekt kapcsolat jellemzett.
A mostani megállapodás lényege az, hogy a Photo Porst egységes hálózati szinten értékesíti a Pannon GSM termékeket, tehát 100 boltjában teljes körű kiszolgálást nyújt, és többi egységében is megkezdi a Pannon Praktikum feltöltő kártyák értékesítését.
Az egységes hálózati fellépés lehetővé teszi a Photo Porst számára központi, összehangolt marketing tevékenység folytatását, illetve azt az előnyt biztosítja a Pannon GSM számára, hogy az ország különböző pontjain egységes márkanév alatt jelennek meg a viszonteladói boltok.
A tervek 2000 utolsó negyedévére több tízezer darab előfizetés értékesítését célozzák meg, míg 2001-re a szerződő felek jelentősen növelni kívánják az eladás volumenét.
A két cég között 1996 óta áll fenn partneri viszony. Ekkor kezdte ugyanis a Photo Porst egyes kijelölt boltjaiban a Pannon GSM értékesítést. Ezt követően különböző státuszú viszonteladói kapcsolatban álltak, melyet a folyamatos, korrekt kapcsolat jellemzett.
A mostani megállapodás lényege az, hogy a Photo Porst egységes hálózati szinten értékesíti a Pannon GSM termékeket, tehát 100 boltjában teljes körű kiszolgálást nyújt, és többi egységében is megkezdi a Pannon Praktikum feltöltő kártyák értékesítését.
Az egységes hálózati fellépés lehetővé teszi a Photo Porst számára központi, összehangolt marketing tevékenység folytatását, illetve azt az előnyt biztosítja a Pannon GSM számára, hogy az ország különböző pontjain egységes márkanév alatt jelennek meg a viszonteladói boltok.
A tervek 2000 utolsó negyedévére több tízezer darab előfizetés értékesítését célozzák meg, míg 2001-re a szerződő felek jelentősen növelni kívánják az eladás volumenét.