Fapados CRM rendszert kap az Outlook
A Microsoft új, belépő szintű CRM megoldása az Office 365 Business Premium előfizetői számára válik elérhetővé a következő hónapokban. Az Outlook Customer Manager, ahogy a nevéből is kiolvasható, az Outlookból lesz elérhetővé, miközben a vásárlói információkat gyűjti és a feladatok számon tartását segíti.
Kihozott egy új CRM rendszert a Microsoft Outlook Customer Manager néven azoknak a kis cégeknek, amelyek a Dynamics 365 helyett egy egyszerűbb és olcsóbb rendszerrel tennének próbát a vásárlói tevékenységek nyomon követésére. Az eszköz az Office 365-ből és az Outlookból közvetlenül teszi lehetővé a funkciók használatát, nem kell hozzá új eszközt telepíteni vagy a használatát megtanulni.
Az Outlook Customer Manager a Microsoft ígérete szerint abban segít az cégek, hogy a vásárlóikkal folytatott párbeszéd könnyebben számon tartható legyen. Ennek érdekében az ügyintéző vissza tudja keresni a megbeszélések emlékeztetőit, a feladatokat és a felmerült igényeket az emailekből, meghívókból, hívásnaplóból, Excel táblázatokból és a jegyzetekből. Ezeket a vásárlói adatokat a rendszer automatikusan gyűjti össze az Office 365 információi alapján, és a bejövő emailek melletti idővonalon jeleníti meg.
Az összegyűjtött adatok mellett egy olyan képernyőt is mutat a rendszer, ahol a csőben lévő értékesítések és kapcsolattartók mellett nyomon követhető az üzletek státusza (nyitott, zárt), állapota (folyamatban, nyert, vesztett), várható befejezés dátuma és a szóban forgó üzlet összege. Ebből a listából kiemeli a nézet tetejére azokat a cégeket, amelyek valamilyen szempontból prioritást élveznek a többi ügyféllel szemben. Továbbá az is beállítható, hogy felugró ablakokban ütemezett értesítések jelenjenek meg, ha erre van szükség.
Az ügyfélinformációkkal kapcsolatban külön-külön beállítható, hogy a csapat melyik tagja lássa, így elkerülhető az átláthatatlan információtömeg, vagy hogy illetéktelen csapattag hozzáférjen az adatokhoz. Viszont ha a kapcsolattartó beteget jelent, akkor az őt helyettesítő kolléga megkaphatja a hozzáférést az ügyfelek adataihoz.
Ünnepi mix a bértranszparenciától a kódoló vezetőkig Négy IT karrierrel kapcsolatos, érdekes témát csomagoltunk a karácsonyfa alá.
Már korábban is felvillantotta a redmondi cég, hogy az Office 365 vállalati szolgáltatásaiban látja az üzletet, mikor a vásárlói találkozók ütemezését célzó Bookings alkalmazást megjelentette. Az új CRM megoldás az Office 365 Business Premium verziójából érhető el plusz költségek nélkül, először a First Release résztvevőinek, majd a következő hónapokban folyamatosan minden előfizető cég számára. A cég termékterve szerint a nagyvállalati E3 és E5 előfizetőknek is elérhetővé váljon az eszköz. Mobilapp egyelőre csak iOS-en elérhető, de szintén tervben van a többi mobilplatformra való fejlesztés is. A CRM megoldás kifejezetten a kis cégeket célozza meg, de a fókusz azon van, hogy az ügyfél szempontjából költségesebb Dynamics 365 megrendelése felé terelje a cégeket.