Salesforce integrációval erősít a Slack
Egy sor Salesforce CRM-barát funkcióval egészíti ki vállalati csevegőalkalmazását a Slack - az újításokat hozó frissítés már jövő hónapban megérkezik.
Együttműködésre lép a Slack és a Salesforce, a mintegy hárommillió felhasználót számláló, elsősorban vállalati felhasználókat célzó chatalkalmazás fejlesztői szerint ez a cég eddigi legkomolyabb partneri megállapodása. A frissen bejelentett partnerség kereti között a Slack új Salesforce CRM integrációkat vezet be, amelyek a cég szerint már jövő hónapban elérhetők lesznek a chatszolgáltatásban.
A frissítéssel lehetőség lesz a csevegőalkalmazás elhagyása nélkül keresni a Salesforce adatbázisában: a /salesforce parancs után begépelt kulcsszavakra az app három eredményt dob fel, ezek közül a legrelevánsabbat lekattintva küldhetjük el a beszélgetőpartnernek a keresett adatokat. A szolgáltatásban továbbá rövidesen a Salesforce ügyfélrekordokhoz is külön csatorna lesz rendelhető, továbbá a Salesforce URL-ek is előnézeti képet kapnak a chat felületén, így az azokhoz kapcsolódó legfontosabb adatok a link lekattintása nélkül is láthatók lesznek. A Slack mindezek mellett a jövő hónapban érkező verziótól szinkronizálhatóvá válik az új partner saját vállalati kommunikációs megoldásával, a Chatterrel is.
Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
Noha utóbbi alkalmazással a Salesforce a Slackéhez hasonló funkciókat kínál, úgy látszik a vállalat jobbnak látta, ha a felhasználók elcsalogatása helyett inkább maga megy eléjük és egyenesen a félig meddig konkurens vállalat felületén kínálja nekik szolgáltatását. A Salesforce egyébként kifejezetten aktív nyarat tudhat maga mögött, a cég augusztusban felvásárolta a cloudos Quip szövegszerkesztőt, mintegy 750 millió dollárért, nem sokkal előtte, júniusban pedig 2,8 milliárdot csengetett ki az egyik piacvezető e-kereskedelmi platformszállítóért, a Demandware-ért.
Brad Armstrong, a Slack üzleti fejlesztésekért felelős vezetője a Forbesnak nyilatkozva elmondta, az új integráció megvalósítása nagyjából kilenc hónapot vett igénybe a két vállalat részéről. A későbbiekben a cégek tervei szerint újabb, a két szolgáltatást összefűző funkciók is érkeznek majd. A Slack hárommillió napi aktív felhasználójából mintegy 930 ezer veszi igénybe fizetős konstrukcióban az alkalmazást, a használók továbbá átlagban napi 10 órát töltenek egy hétköznap az appban. A vállalat korántsem most épít be először külső szolgáltatásokat alkalmazásába, a csevegőapp összesen mintegy 600 integrációval rendelkezik, különböző felhőalapú alkalmazásokkal.