Ment a Nest, kompenzációt kapnak a Revolv-tulajok
Személyesen egyeztet a rövidesen használhatatlanná váló Revolv készülékek tulajdonosaival a Nest, a lehetséges kompenzációk kapcsán. A vállalat megkésve igyekszik enyhíteni az eszközök kivégzése kapcsán kirobbant botrány által okozott kárt.
Katasztrófaelhárítási munkálatokba fog a Google-Nest, miután az okostermosztátjáról ismertté vált cég a napokban ostrom alá került a Revolv okosotthon-hub eszközeinek teljes leállítása kapcsán. Az egyoldalú döntés ellen az eszköz tulajdonosai semmit nem tehetnek, a készülékek május közepével nem működnek tovább, a felhasználók kénytelenek lesznek valamilyen új megoldás után nézni.
A vállalat csupán egy bejelentéssel intézte volna el a dolgot, bárminemű tárgyi vagy anyagi kompenzáció nélkül a felhasználók irányába, de az elmúlt napok PR-vihara úgy látszik jobb belátásra térítette a céget. A Nest Support oldala Twitteren próbálta menteni a menthetőt, ahol arra biztatta a Revolv tulajdonosokat, hogy emailben vegyék fel a kapcsolatot a gyártóval, hogy közösen megtalálják a "legjobb megoldást" a problémára.
Revolv owners, we're here to help. Please get in touch so we can find the best solution for your needs: help@revolv.com
- Nest Support (@nestsupport) April 5, 2016
Ünnepi mix a bértranszparenciától a kódoló vezetőkig Négy IT karrierrel kapcsolatos, érdekes témát csomagoltunk a karácsonyfa alá.
Hogy a személyes egyeztetés pontosan milyen lehetőségeket takar, azt a vállalat egyelőre nem közölte, ugyanakkor a The Verge-nek nyilatkozva megerősítette, egyenként tárgyal majd a "kis számú" Revolv felhasználókkal a megoldásról, beleértve az esetleges "kompenzációt" is, noha nem világos, hogy ez a kütyü árának vagy annak csupán egy részének visszatérítését, vagy esetleg valamilyen más juttatást takar.
A cég szerint egyébként már februárban értesítették az érintett ügyfeleket a Revolv leállításáról, noha számos felhasználó, többek között a SlashGear csapata is arról számolt be, hogy nem kaptak semmilyen értesítést a Nesttől vagy a Google-től, csak a készülék oldalára ellátogatva értesültek a terméktámogatás teljes megszűnéséről. Aki tehát még 2014-ben megvásárolta a készüléket, jobb, ha minél előbb felveszi a kapcsolatot a vállalattal, miután május 15-től az eszközök egységesen ajtótámasszá avanzsálnak. A Nestnek egyébként most különösen rosszul jött a fiaskó, a cégnél ugyanis egyik dolgozója szerint kaotikus állapotok uralkodnak, a kritikusan alacsony bevételek mellett az alkalmazottak is menekülnek a vállalattól.