IBM-PeopleSoft együttműködés ügyfélkapcsolat menedzselési területen
A most bejelentett együttműködés hasonló ahhoz, mint amelyet a Nagy Kék az olyan CRM gyártókkal kötött, mint a Siebel Systems és a Kana Communications. Az IBM célja e szövetségekkel az, hogy nagy e-üzleti vevőinek segítsen abban, hogy az ügyfélszolgálatot forgalom-teremtő eszközként tudják használni.
A PeopleSoft Internet-alapú CRM alkalmazásával a vállalatok meg tudják állapítani azt, hogy melyek a legnyereségesebb ügyfeleik, ehhez a programcsomag analitikus és adatraktár részeit lehet használni. A termékekhez nyújtott szolgáltatások egyre fontosabbá válnak az üzleti életben és a PeopleSoft CRM alkalmazás segít abban, hogy a vállalatok ne csak reagáljanak a vevők igényeire, hanem meg is előzzék azokat.
A mostani megállapodás alapján kb. 1.300 S/390-es szervert használó IBM vevő fog hozzájutni a PeopleSoft termékéhez.