:

Szerző: Vörös Péter

2000. szeptember 22. 00:05

Nő a nem-PC eszközök népszerűsége az USA-ban

A Media Metrix piackutató cég felmérései szerint a 2000. júliusában 7,4 millió amerikai háztartásban volt nem-PC digitális készülék, ami az áprilisban mért 6,6 millióhoz képest 12%-os növekedés három hónap alatt, éves szinten tehát 48%-os a növekedés. A felmérésben a mobiltelefonok, PDA-k (personal digital assistants - személyi digitális asszisztensek) és pager-ek vettek részt, ezeken belül a legnagyobb növekedést a mobil telefonok érték el.

A Media Metrix piackutató cég felmérései szerint a 2000. júliusában 7,4 millió amerikai háztartásban volt nem-PC digitális készülék, ami az áprilisban mért 6,6 millióhoz képest 12%-os növekedés három hónap alatt, éves szinten tehát 48%-os a növekedés. A felmérésben a mobiltelefonok, PDA-k (personal digital assistants - személyi digitális asszisztensek) és pager-ek vettek részt, ezeken belül a legnagyobb növekedést a mobil telefonok érték el.

A Media Metrix 1,4 millió olyan háztartást talált, ahol nem-PC-s Internet hozzáférés volt, PC viszont nem. Április és június között a nem-PC-s eszközök száma kétszer olyan gyorsan nőtt azokban a háztartásokban, amelyekben nem volt PC, mint azokban, ahol volt.

a címlapról