Itt vannak a MOL Mobile tarifái
Újabb márkázott mobilszolgáltatás indult a hét elején Magyarországon, a benzinkutaknál megvásárolható MOL Mobile feltöltőkártyás csomagok erőteljesen építenek a vásárlói lojalitásra.
Az előzetesen kiszivárgott információknak megfelelően a hét elején elindult a MOL Mobile, mely a magyar olajcég saját márkás mobilszolgáltatásaként igyekszik színt vinni a hazai mobilpiac palettájára. A tarifaszerkezet felépítése erőteljesen épít a vásárlói lojalitásra, így a tegnap nyilvánosság vált díjcsomagokkal az járhat igazán jól, aki rendszeresen a MOL benzinkutaknál tankol, illetve esetleg máshonnan is szerez Multipont pontokat.
Ha a fenti feltételek teljesülnek, a MOL Mobile Instant Talk feltöltőkártyás díjcsomag a legkedvezőbb percdíjakat biztosítja a magyarországi feltöltőkártyás konstrukciók közül. A Magyar Telekom által üzemeltetett szolgáltatás esetében egy percnyi hívás és egy darab SMS minden hálózatba és minden időszakban egységesen bruttó 28 forintba kerül, feltéve hogy az ügyfél legalább 6000 forinttal tölti fel az egyenlegét, a feltöltéshez pedig minimum 50 multipontot használ fel, illetve a feltöltés összegét csak hang- és SMS-szolgáltatásra használja fel. Ezeket a pontokat jelenleg vagy tankolással, vagy OTP Multipont kártya használatával gyűjthetik az ügyfelek, így például 1 liter normál üzemanyag után 1 multipontot ír jóvá a MOL a rendszerben.
Modern SOC, kiberhírszerzés és fenntartható IT védelem (x) Gyere el meetupunkra november 18-án, ahol valós használati eseteken keresztül mutatjuk be az IT-biztonság legújabb trendjeit.
A Multipont pontgyűjtő program az ígéretek szerint az év második felében teljesen megújul, a rendszerbe új partnerek kerülnek be, bár azt egyelőre nem tudni, hogy mely vállalkozások milyen konstrukcióval csatlakoznak a pontgyűjtő rendszerhez. A MOL Instant Talk használatához egyébként nem kötelező a Multipont pontok beváltása, ebben az esetben azonban a perc- és SMS-díj 40 forintra emelkedik.
A MOL Mobile megjelenése a hazai mobilpiacon ismét felveti a kérdést, hogy a különböző klubkártya-kedvezményes konstrukcióknak mennyire van létjogosultságuk, milyen sikereket érhetnek el a hazai mezőnyben. Emlékezetes, hogy a Tesco Mobile tavalyi indulásakor a cég két tulajdonosa, a Tesco és a Vodafone hangsúlyozta, hogy a mintegy 1,5 millió Tesco klubkártya-felhasználóra építve komoly sikerek elé nézhet a modell. A szolgáltatás végül az indulásának első évében csupán 70 ezer aktív felhasználót tudott felmutatni, ami a magyar mobilpiac méretéhez viszonyítva elenyésző szám, a klubkártyás vásárlóknak pedig nem egészen öt százaléka.