:

Szerző: Gálffy Csaba

2012. október 5. 13:17

Nem vízálló a Sony vízálló tablete

Szünetel az Xperia Tablet S második generációjának gyártása és eladása, amíg a gyártó ki nem küszöböl egy gyártási hibát. A cseppállóként hirdetett tablet ugyanis meglehetősen könnyen beázik, hibázott a kínai gyártóüzem.

Leállította az Xperia Tablet S gyártását és eladását a Sony egy hónappal a termék bemutatása után. A lépés oka, hogy a részben vízállóként reklámozott termék gyártásába hiba csúszott, emiatt a víz beszivároghat a tabletbe. Egyelőre a Sony nem hirdetett visszahívási vagy csereakciót, a hiba ismeretében azonban ez sem zárható ki.

A Reuters értesülése szerint az Xperia Tablet S-et előállító kínai üzemben csúszott valamilyen hiba a gyártásba, emiatt a készülékház és a kijelző között vékony rés jött létre, amelyen keresztül beszivároghat a víz. A probléma felfedezése után a japánok azonnal leállították a gyártást és a hiba elhárításáig nem is indítják azt újra, erre pontos dátumot nem tudott a Sony adni.

Ünnepi mix a bértranszparenciától a kódoló vezetőkig

Négy IT karrierrel kapcsolatos, érdekes témát csomagoltunk a karácsonyfa alá.

Ünnepi mix a bértranszparenciától a kódoló vezetőkig Négy IT karrierrel kapcsolatos, érdekes témát csomagoltunk a karácsonyfa alá.

Az Xperia Tablet S egyik különlegessége a "konyhai használat", vagyis a tabletet a külső behatásokkal szemben ellenállóvá tette a Sony, így főzés közben a terméket érő folyadékok vagy szennyeződés nem tesznek kárt benne. A tabletet egyébként nem csak konyhai használatra készítette fel a Sony, a nappaliban is megállja a helyét a táblagép, a beépített infravörös jeladónak és a beépített alkalmazásoknak köszönhetően például univerzális távirányítóként is használható.

Az Xperia Tablet S már a második generációjánál jár, az előd modell gyakorlatilag piaci visszhang nélkül tűnt el a süllyesztőben. Ez nem szegte a Sony kedvét, a nyár végére elkészült a táblagép második generációs változata is, amely már a Sony többi androidos eszközéhez hasonlóan beköltözött az Xperia brand alá. Megmaradt viszont az előd infravörös jeladója és az összehajtott magazinra hajazó, egészen egyedi design. A tabletet a gyártó igyekezett minden, a háztartásban elképzelhető felhasználásra felkészíteni, így konyhában és a nappaliban is megállja a helyét. A prémium szegmensbe pozicionált modellt háttértártól függően 400-600 dollárért árulja a gyártó, mobil adatkapcsolatra képes változat egyelőre nem készült.

a címlapról