Hamarosan elkészül a Tribes 2
Az ECTS kiállításon megjelent a Sierra is,
és bemutatta a sokak által várt Tribes 2 játékát,
amibe számos értékes kiegészítés és
továbbfejlesztés került bele az előző változatok
óta. A Dynamix fejlesztő cég legnagyobb technológiai
változtatása a játékban az 'ütközésérzékelés'
átdolgozása volt. A 3D motorban ez a rész felel azért,
hogy a program megfelelően kezelje a játékban szereplő
objektumok kapcsolatát, és egymáshoz való helyzetét.
A Dynamix folyamatosan bővíti a járművek és a pályák számát, illetve új speciális effekteken és a környezeti részleteken is dolgoznak még, mint amilyen a hó vagy az eső effektek. Az időjárási elemek véletlenszerűen fognak változni a pályák egyes részein de a fejlesztők ügyelnek arra, hogy ennek ellenére a lehető legélethűbb maradjon a környezet. A Tribes 2 fejlesztése nagyon jó ütemben halad, de mielőtt beta állapotba kerülhetne hátra van még egy nagyon fontos rész, az optimizálás. Ez vonatkozik a grafikai teljesítményre és a hálózati stabilitásra egyaránt. A Dynamix szerint ez a folyamat néhány hetet vesz majd igénybe, és azután már csak a tesztelés és a finomhangolás marad hátra, hogy még 2000 telén megjelenhessen a várva várt játék.
A Dynamix folyamatosan bővíti a járművek és a pályák számát, illetve új speciális effekteken és a környezeti részleteken is dolgoznak még, mint amilyen a hó vagy az eső effektek. Az időjárási elemek véletlenszerűen fognak változni a pályák egyes részein de a fejlesztők ügyelnek arra, hogy ennek ellenére a lehető legélethűbb maradjon a környezet. A Tribes 2 fejlesztése nagyon jó ütemben halad, de mielőtt beta állapotba kerülhetne hátra van még egy nagyon fontos rész, az optimizálás. Ez vonatkozik a grafikai teljesítményre és a hálózati stabilitásra egyaránt. A Dynamix szerint ez a folyamat néhány hetet vesz majd igénybe, és azután már csak a tesztelés és a finomhangolás marad hátra, hogy még 2000 telén megjelenhessen a várva várt játék.