A hirdetési bevételekkel kapcsolatos aggodalmak miatt 6%-kal csökkent a Yahoo részvényárfolyama
Pénteken a Yahoo részvényei 7,56$-ral 113,94$-ra estek vissza, ez alkalommal az volt a csökkenés oka, hogy szakértők szerint visszaeshetnek a cég hirdetési bevételei.
Egyes elemzők szerint a hirdetési bevételek azért is csökkenhetnek a Yahoo-nál és a hozzá hasonló népszerű Web-helyeknél, mert kisebb Internetes cégek egyre nagyobb sikerrel próbálják meg elcsábítani a hirdetőket. A Yahoo tavalyi 588,6 millió $-os bevételeinek 70%-át adták a hirdetési bevételek.
A Yahoo-n kívül ez a trend olyan cégeket is érinthet, mint az America Online, az Amazon.com és a Lycos. A cég részvényárfolyama idén már 47%-kal csökkent.
Egyes elemzők szerint a hirdetési bevételek azért is csökkenhetnek a Yahoo-nál és a hozzá hasonló népszerű Web-helyeknél, mert kisebb Internetes cégek egyre nagyobb sikerrel próbálják meg elcsábítani a hirdetőket. A Yahoo tavalyi 588,6 millió $-os bevételeinek 70%-át adták a hirdetési bevételek.
A Yahoo-n kívül ez a trend olyan cégeket is érinthet, mint az America Online, az Amazon.com és a Lycos. A cég részvényárfolyama idén már 47%-kal csökkent.