Az üzemeltetők is kommunikálhatnak Foursquare-en
A Foursquare egyik problémája, hogy nehézkes a felhasználók és az általuk látott helyek üzemeltetői közötti kommunikáció. Ugyan a felhasználók értékelhetik a helyeket és hagyhatnak megjegyzéseket, az üzemeltetők csak nagyon nehezen, egyes akciókkal érhetik el őket.
A Foursquare nemrég alaposan áttervezte mobilalkalmazását, amely így a checkin helyett inkább a felhasználók aktivitására helyezi a hangsúlyt. Eddig azonban az aktivitásból pontosan az hiányzott, ami a lokációs szolgáltatás központi elemét adja, hogy maguk a helyek mit csinálnak éppen. Ezen változtat a Foursquare tegnapi bejelentése, miszerint a cégek immár aktívabban kommunikálhatnak a felhasználók felé.
A helyek azonosított üzemeltetői tegnaptól egy új felülettel találkoznak belépés után. Ezen továbbra is pontosíthatják a hely adatait, akciókat hirdethetnek Foursquare-felhasználóknak és megnézhetik az analitikai adatokat. Ezek mellett azonban számos új funkció is megjelent, amelyekkel aktív kommunikáció építhető ki a felhasználók felé. A legfontosabb újdonság, hogy az üzemeltetők státuszüzeneteket írhatnak ki, akár fotóval is. Így lehet informálni a felhasználókat az eseményekről, rendezvényekről, akciókról. A státuszhoz Foursquare Special akció is csatolható, vagyis a checkinnel automatikusan meg is szerezheti a felhasználó a részvétel jogát.
Ünnepi mix a bértranszparenciától a kódoló vezetőkig Négy IT karrierrel kapcsolatos, érdekes témát csomagoltunk a karácsonyfa alá.
Ahogy a Google vagy a Facebook, a Foursquare is fenntartja magának a jogot, hogy eldöntse egy-egy státuszüzenet mely felhasználókhoz jut el. A rendszer célja, hogy a visszatérő vendégeket érje el, így elsősorban azok látják majd az üzenetet, akik gyakran látogatják a helyet, vagy tetszett nekik, és közülük is csak azok, akik a közelben tartózkodnak éppen. Az üzenetek terjedését azonban nem korlátozza a Foursquare, a felhasználó checkin-üzenetéhez például hozzáfűzi az adott eseményt, ez pedig az barátok aktivitáslistáján, illetve ha be van kapcsolva az automatikus megosztás, akkor Facebookon és Twitteren is.
A Foursquare azt is bejelentette, hogy már több, mint egymillió regisztrált, azonosított üzemeltető tagja a rendszernek. Az ilyen széles csoport kiszolgálásához már finomítottak az eszköztáron, így az üzemeltetőket fogadó új felület használhatóságán is javítottak, így a kezdők is jobban eligazodnak rajta. Lehetővé vált az is, hogy a több hellyel rendelkező üzemeltetők egyszerre mindenhol, vagy csak kiválasztott helyeken is kínáljanak akciókat, ami nagyon leegyszerűsíti az ilyen kampányok menedzselését. Az új felület a kampányok kiértékelésében is segítőkészebb, az egyszerűbb, érthetőbb, látványosabb grafikonokon jól követhető az akciók teljesítménye.