Nem adja fel a tabletpiacot a HTC
Nem kívánja feladni a tabletpiacot a felsőkategóriás androidos okostelefonok mezőnyében kifejezetten erős kínálattal rendelkező HTC.
Az eddigi, jobbára kudarcba fulladt kísérletek ellenére nem kívánja otthagyni az okostelefon-szegmenshez hasonlóan lényegében kétszereplőssé vált tabletpiacot a HTC. A tajvani cég lapértesülések szerint rövidesen újra megmérettetik a tabletek mezőnyében, ahol eddigi próbálkozásai leginkább a túlságosan magasan megállapított fogyasztói ár és a vásárlók számára kevéssé vonzó, egyedi képességek miatt buktak el.
A PC Advisor számára a HTC megerősítette, hogy rövidesen piacra kerülhet az Egyesült Királyságban, illetve ezzel párhuzamosan más régiókban is a cég új tabletje, mely a cég illetékese szerint egyedi tulajdonságával, tulajdonságaival kiemelkedik majd a mezőnyből. Hogy pontosan mi is lesz ez a különleges képesség, illetve általában véve mit tud majd a hardver és milyen szoftver fut a tableten, arról egyelőre nem beszélt az illetékes.
A HTC-nek a különleges megoldások terén van már tapasztalata, hiszen a cég elsőként dobott piacra olyan androidos tabletet, melyet stylusszal is lehetett használni. A Flyernél a stylus mellé speciális szoftver is járt, a tabletet pedig elsősorban kreatív szakemberek játékszerének szánta a gyártó. A termékcsalád második tagja, az Egyesült Államok piacára szánt, LTE-kompatibilis Jetstream még kevésbé volt képes megvetni a lábát, köszönhetően a rendkívül borsos fogyasztói árnak.
Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
Sokáig úgy tűnt, hogy a kudarcok hatására a HTC teljesen kivonul a tabletpiacról, átengedve a terepet a két domináns szereplőnek, az Apple-nek és a Samsungnak. A cég dél-koreai versenytársa, az LG éppen júniusban jelentette be, hogy letesz a tabletek fejlesztéséről és gyártásáról és inkább az okostelefon-szegmensre fókuszál. Pedig az LG-nek is volt egyedi megoldása, az Optimus Pad 3D-s kijelzőt kapott, ennek ellenére rendkívül gyér volt a kereslet a termékre.
A HTC az év első felében közölte, elsősorban a One okostelefon-termékcsaládtól vár sikereket, a július elején nyilvánosságra hozott pénzügyi jelentés szerint azonban az új termékportfólió egyelőre nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket.