:

Szerző: Bodnár Ádám

2012. március 30. 12:15

T-Systems lesz a KFKI-ból

A Magyar Telekom vállalati szolgáltatásokat nyújtó leányvállalatai az év során beolvadnak a T-Systems márkaernyő alá, áprilisban a KFKI Zrt. kezdi a sort.

A Magyar Telekom Vállalati Szolgáltatások Üzletágához tartozó leányvállalatok az év során mind felveszik a T-Systems nevet és bekerülnek az anyavállalat márkaernyője alá. Az átalakulás nem csak formai és jogi, hanem a működés szintjén is jelentkezik, amitől hatékonyságnövekedést remélnek a vezetők. Létszámcsökkenés nem várható a mintegy 1800 fős szervezetnél.

Ünnepi mix a bértranszparenciától a kódoló vezetőkig

Négy IT karrierrel kapcsolatos, érdekes témát csomagoltunk a karácsonyfa alá.

Ünnepi mix a bértranszparenciától a kódoló vezetőkig Négy IT karrierrel kapcsolatos, érdekes témát csomagoltunk a karácsonyfa alá.

Az első mérföldköve ennek a folyamatnak a legnagyobb leányvállalat, a KFKI Zrt. névváltása. Ezzel kezdődik a T-Systems megújulása, amely az elképzelések szerint az integrációs folyamat végére   Magyarország legnagyobb és egyetlen teljes körű termékportfólióval rendelkező infokommunikációs (ICT) szolgáltatója lesz. A KFKI után beolvad az IQSYS, a Dataplex és az ISH ez év őszére, 2013-ban pedig a Daten-Kontor is. A vállalat átalakulása nem csak márka szintjén történik, egységes értékesítési szervezet is kialakul. A leányvállalatok cégjogi összeolvadását megelőzően a T-Systems értékesítői már a teljes ICT portfóliót biztosítják a nagyvállalati ügyfelek felé.

"A telekommunikáció és az IT konvergenciája, valamint a vállalatok szolgáltatás típusú ICT igényének megjelenése szükségessé teszi olyan partnerek rendelkezésre állását, amelyek megfelelő kompetenciákkal, a koncepcióalkotáson át a megvalósításáig, mindent egy kézből tudnak ügyfeleik részére biztosítani" - mondta Budafoki Róbert, a Magyar Telekom vezérigazgató-helyettese, a Vállalati Szolgáltatások Üzletág vezetője, aki április 1-jétől a T-Systems Magyarország Zrt. vezérigazgatói tisztségét is betölti. A kereskedelmi tevékenységet Rékasi Tibor irányítja, az ICT-üzletágat Németh Zoltán, a rendszerintegrációs tevékenységet Ragoncsa Géza, az ügyfélszolgálati operációt Bőthe Csaba vezeti.

a címlapról