Február 1-jén indul a Lidl saját mobilszolgáltatása
Az előzetesen kiszivárgott információknak megfelelően rövidesen belép a mobilpiacra a Lidl diszkontlánc. A cég saját márkás mobilszolgáltatásához a Magyar Telekom biztosítja a hátteret.
Blue Mobile néven mobilszolgáltatást vezet be portfóliójába a Lidl diszkontlánc február 1-től - jelentette be az áruházlánc. A cég az előzetesen kiszivárgott információknak megfelelően a Magyar Telekom viszonteladó partnereként lép piacra, vagyis a szolgáltatásra nem az áruházlánccal, hanem a hálózatot üzemeltető operátorral szerződnek az ügyfelek. A Lidl ugyanakkor saját ügyfélszolgálati elérést biztosít a mobilos ügyfelek számára, továbbá termékmegjelenéssel és kampánnyal támogatja a szolgáltatás értékesítését.
Ahogy arról korábban beszámoltunk, a szolgáltatásra minden Lidl áruházban elő lehet fizetni, ez jelenleg országszerte csaknem százötven értékesítési pontot jelent. A választékban önálló SIM-csomagok és készülékekkel egybecsomagolt ajánlatok is lesznek, a kezdeti, elsősorban belépőszintű és középkategóriás mobilokból álló kínálat idővel a tervek szerint felső kategóriás mobilokkal is bővül. A csomagok elsősorban hangszolgáltatást tartalmaznak, méghozzá kizárólag feltöltőkártyás konstrukcióban - áll az áruházlánc közleményében.
Ünnepi mix a bértranszparenciától a kódoló vezetőkig Négy IT karrierrel kapcsolatos, érdekes témát csomagoltunk a karácsonyfa alá.
A németországi székhelyű Lidl 2000-ben lépett be a magyar piacra, a cég 2004-ben nyitotta meg az első logisztikai központját hazánkban, mára pedig országszerte 148 üzlettel rendelkezik, éves forgalma pedig 2010-ben elérte a 221 milliárd forintot. A hálózat Németországban már forgalmaz saját márkanevű mobilszolgáltatást Lidl Mobile néven, a Telefónica (O2) viszonteladói partnereként, az értékesítés ott 2010-ben kezdődött. Bár kézenfekvő lenne a márkanév használata itthon is, úgy tudjuk, a cég nem ezt a brandet fogja bevezetni Magyarországon.
A különböző áruházláncok nevével fémjelzett mobilszolgáltatások európai szinten egyáltalán nem számítanak újdonságnak, az egyik legnagyobb piaci szereplő, a Tesco Mobile az idei első félévben az angol, ír és szlovák piacok után Magyarországon is megjelenik. A Tesco tavaly augusztus végén a Vodafone-nal karöltve jelentette be a hazai terjeszkedést - a szolgáltatás a Lidl márkázott termékével ellentétben igazi virtuális mobilszolgáltatás lesz, a két cég vegyesvállalatot hozott létre az üzemeltetésre, a hálózati hátteret értelemszerűen a Vodafone adja. A Tesco Mobil indulási dátumát egyelőre nem hozták nyilvánosságra a felek.