Szerző: Koi Tamás

2011. november 23. 13:05

Saját dolgozóinak inkább telenoros mobilt ad a Tesco

Kommunikációs fricskát mutatott a Vodafone Magyarországnak ma a Telenor: a cég bejelentette, meghosszabbította a dolgozói szerződésekre vonatkozó, évek óta fennálló megállapodását az áruházlánccal. Vagyis hiába jön a Tesco Mobile, a dolgozóknak még jó darabig telenoros telefonjuk lesz.

A Telenor Magyarország ma bejelentette, hogy meghosszabbította együttműködését a Tesco Globál Áruházak Zrt.-vel, így továbbra is a norvég tulajdonú operátor mobilkommunikációs megoldásait használhatják az áruházlánc dolgozói. A bejelentés tekinthető egyfajta kommunikációs fricskának is, melyet a Vodafone Magyarországnak mutat a szolgáltató: a Vodafone augusztusban jelentette ugyanis be, hogy a Tescóval karöltve létrehozza az első igazi virtuális mobilszolgáltatót itthon. A Tesco Mobile a Vodafone hálózatát fogja használni.

A Telenor immár hét éve biztosít mobilkommunikációs szolgáltatásokat az áruházlánc dolgozóinak, mely ma több mint 100 magyarországi településen közel 22 ezer munkavállalót foglalkoztat. Ebből tízezer dolgozó kap speciálisan az áruházlánc számára kialakított üzleti tarifát, mellyel az alkalmazottak hálózaton kívüli irányokba is a normál lakossági előfizetésekhez képest jóval kedvezőbb percdíjakkal telefonálhatnak. A nagyvállalati ügyfelek behálózása a kedvezmények ellenére megéri a szolgáltatóknak: a Vodafone tavaly például büszkén jelentette be, hogy elhappolta a Malév dolgozói flottáját - éppen a Telenor elől.

Ünnepi mix a bértranszparenciától a kódoló vezetőkig

Négy IT karrierrel kapcsolatos, érdekes témát csomagoltunk a karácsonyfa alá.

Ünnepi mix a bértranszparenciától a kódoló vezetőkig Négy IT karrierrel kapcsolatos, érdekes témát csomagoltunk a karácsonyfa alá.

A Tesco a Telenor legnagyobb olyan ügyfele, amely megvalósította a szolgáltató által is támogatott mobilitási koncepciót, azaz az áruházlánc dolgozói munkájuk során a hangalapú szolgáltatások terén – kiváltva a vezetékes infrastruktúrát – kizárólag mobilkommunikációs szolgáltatást vesznek igénybe.

Ehhez a Telenor az előfizetések mellett olyan virtuális mobil alközpontot biztosít, amely minden olyan funkció ellátására képes, ami a vezetékes alközpontoknál megszokott, sőt mivel a virtuális alközpont üzemeltetése ügyféloldali beruházás nélkül valósítható meg, a több mint 185 telephellyel rendelkező Tesco számára számottevő megtakarítást is jelent - áll a szolgáltató közleményében.

A Tesco és a Telenor meghosszabbított együttműködése kapcsán megkerestük a Vodafone-t is, ahol lapunk kérdésére nem kívánták kommentálni a két cég által megújított dolgozói szerződést a Tesco Mobile összefüggésében.

a címlapról