:

Szerző: mz

2000. augusztus 23. 22:04

Kedvező frissítési feltételek az Oracle 11i változatra

Az Oracle ma bejelentette annak az átfogó programjának legújabb változatát, amely a vállalatok számára lehetővé teszi az Oracle E-Business Suite 11i verziójára való egyszerű és eredményes átállást. Az Oracle szaktanácsadó szervezete, az Oracle Consulting által biztosított program leegyszerűsíti a rendszerfrissítés folyamatát, és megfelelő válaszokat nyújt az átállással, az erőforrás-tervezéssel, a munkatársak megfelelő felkészítésével, a frissítés módszerével és kivitelezésével, illetve az éles üzem beindításával kapcsolatos kérdésekre. A korábbi 11i-frissítések tapasztalataira építve ez a program most egy rögzített áras, a gyors bevezetést megcélzó előzetes felmérést (Upgrade Assessment) is tartalmaz, amellyel - az ügyfél számára viszonylag olcsón - világosan fel lehet vázolni az E-Business Suite 11i verziójára való átállás útvonalát, elkészítve annak projekttervét.
A 11i Upgrade Program két részből áll, melyek felgyorsítják az Oracle Alkalmazások korábbi verzióiról való átállást az Oracle E-Business Suite 11i-re, csökkentve a migrációs költségeket. Az Oracle E-Business Suite 11i az első olyan átfogó megoldás, amely a "kiterjesztett vállalat" összes fontos üzleti funkcióját támogatja. Segítségével a vállalatok a teljes ügyfél-életciklus folyamatait számítógépesíthetik, a marketingtől és értékesítéstől a rendelésfeldolgozásig, a rendelésteljesítésig és az ügyfélszolgálatig. Az idén tavasszal kibocsátott Oracle E-Business Suite 11i már világszerte több mint 1300 ügyfélnél került átadásra.
A 11i Upgrade Program már most is igénybe vehető. Az cég ügyfelei bővebben is hallhatnak a 11i-re való frissítésről az Oracle Consulting által szervezett ingyenes, reggelivel összekötött szemináriumokon és eBriefing-rendezvényeken. Bővebb információt az Oracle tud nyújtani.
a címlapról