SMS-sel is elő lehet fizetni az Xbox Live-ra
A T-Home legújabb akciója keretében SMS-sel is elő lehet fizetni az Xbox Live éves Arany tagságára, és a hozzáféréshez szükséges kódot is így kapják meg a vásárlók.
A T-Home tavaly november végén, a magyar Xbox Live elindulása és a Kinect bemutatkozása után vette fel a kínálatába az Xbox 360-at. A konzolt kétféle kiszerelésben lehet megvásárolni: az Exkluzív Gamer csomagban három videojáték és egy 12+2 hónapra szóló Xbox Live Arany tagság jár a gép mellé, míg a Live + Kinect ajánlatba ezek mellett a mozgásérzékelős kamera és a Kinect Adventures! játék is beletartozik. A konzolt bárki megveheti, csak a kamatmentes részletfizetéshez kell T-Home internetelőfizetőnek lenni.
Az Xbox Live-felhasználók Arany vagy Ezüst tagságot használhatnak, de kizárólag az előbbi biztosít hozzáférést olyan funkciókhoz, mint az online multiplayer játék, a Video Kinect, vagy a Facebook és a Twitter használatának lehetősége; utóbbin keresztül csak böngészni és vásárolni tudunk, igaz, ez esetben magáért a hozzáférésért nem kell fizetni.
Ünnepi mix a bértranszparenciától a kódoló vezetőkig Négy IT karrierrel kapcsolatos, érdekes témát csomagoltunk a karácsonyfa alá.
Az Xbox Live Arany tagság önmagában is megvásárolható a T-Home-nál, mégpedig az Xbox-csomagokhoz hasonlóan 12+2 hónapra lehet előfizetni. A szolgáltató legújabb akciója keretében SMS-sel is kiváltható a hozzáférés, ehhez az “Arany12” kódot kell elküldeni a +36 30 8080 800-as telefonszámra, majd az érkező SMS-re megerősítésként az “OK” szóval kell válaszolni ugyanide. Ha a vásárlás sikeres, a felhasználó 25 számjegyű kódot kap, ezzel tudja majd érvényesíteni a tagságát. A T-Home az előfizetés árán (16 990 forint) felül két, díjcsomagnak megfelelő, alapdíjas SMS-t számít majd fel.
Az Xbox Live öt másik országgal egyetemben tavaly novemberben indult el Magyarországon, így mára összesen 35 országban, 30 millióan használják a szolgáltatást. Egy január végi Microsoft-közlemény szerint az újonnan csatlakozott országok játékosai 3,5 millió órát töltöttek el a Live-on, és mintegy 630 ezer órát játszottak az egyes játékok online muliplayer módjaival. Az Xbox Live statisztikái szerint a magyarok körében a legnépszerűbb játék a Call of Duty: Black Ops.