Információk a Halo fejlesztéséről
"A Halo fejlesztése alatt végig szem előtt tartjuk azt a problémát, hogy az alacsony teljesítményű PC-ken is megfelelő sebességgel tudjon futni a játék. Az elsődleges és legfontosabb platform természetesen az X-Box, aminek jelentős teljsítménye miatt lehetőségünk van nagy részletességű modellek, hatalmas méretű textúrák, speciális effektek és nagy számítási igényű valós fizikai viselkedés használatára a játékban. Nagyon jó dolog egy olyan hardverre fejleszteni, aminek minden porcikáját jól ismerjük, így nem kell kompatibilitási problémáktól félnünk. Azt gondolom, hogy az X-Box-nak köszönhetően még a tervezettnél is nagyszerűbb játék lesz munkánk gyümölcse."
Úgy tűnik, hogy a játék elsősorban csak X-Box-on lesz igazán élvezetes és látványos, és PC-re illetve Mac-re csak később jelenik majd meg. Bár az X-Box teljesítménye hamarosan nem fog kiemelkedőnek számítani a PC piac rohamos fejlődésének köszönhetően, de az optimalizálás miatt biztosan nagyobb teljesítményt fog nyújtani a PC-s illetve a Mac-es verziókhoz képest (hogy a Microsoft érdekeit már ne is említsük).