A Sony lehagyta a Toshiba-t a japán PC piacon
A MultiMedia Research Institute piackutató cég felmérése szerint a második negyedévben a Sony több PC-t adott el Japánban, mint a Toshiba - ez most először fordult elő. A Sony piaci részesedése 7,1%-ra nőtt a tavalyi 3,9%-ról.
A NEC továbbra is az első számú PC gyártó a japán piacon 24%-os részesedéssel (ez 6%-os csökkenés a tavalyi adatokhoz képest), a Fujitsu a második 19%-kal, míg az IBM Japan a harmadik 8,8%-kal. A Sony-nak most először sikerült megszereznie a negyedik helyet.
A tanulmány szerint az összes PC eladások darabszámban 42%-kal, 3,12 millióra nőttek, értékben a növekedés 24%-os volt, immár 5,2 milliárd $-t tett ki a japán PC piac.
A NEC továbbra is az első számú PC gyártó a japán piacon 24%-os részesedéssel (ez 6%-os csökkenés a tavalyi adatokhoz képest), a Fujitsu a második 19%-kal, míg az IBM Japan a harmadik 8,8%-kal. A Sony-nak most először sikerült megszereznie a negyedik helyet.
A tanulmány szerint az összes PC eladások darabszámban 42%-kal, 3,12 millióra nőttek, értékben a növekedés 24%-os volt, immár 5,2 milliárd $-t tett ki a japán PC piac.