KYRO - nagy a csend...
A legutóbbi KYRO interjúk, bejelentések, tesztek óta már több, mint 1 hónap is eltelt. A nagy csend oka állítólag az, hogy technikai okok miatt a 3-rétegű PCB helyett mégis 6-rétegűt kell használni. Ezalatt ráadásul az alfa-driver frissítés is szünetel, s nem tudni mennyi késést jelent ez a megjelenésben... elvileg már a boltok polcain kellene lenni a kártyáknak.
A legutóbbi KYRO interjúk, bejelentések, tesztek óta már több, mint 1 hónap is eltelt. A nagy csend oka állítólag az, hogy technikai okok miatt a 3-rétegű PCB helyett mégis 6-rétegűt kell használni. Ezalatt ráadásul az alfa-driver frissítés is szünetel, s nem tudni mennyi késést jelent ez a megjelenésben... elvileg már a boltok polcain kellene lenni a kártyáknak.
A PVR-EXTREMIST által vezetett "napló" szerint a kártya Windows2000 alatt is elfogadható fps-t produkál, ugyanis Windows98-hoz képest csupán 1.1 fps-sel mutatott kevesebbet a timedemo Q3A alatt (OpenGL). Ez azért szép eredmény.
A D3D-s Unreal Tournament fagyásnak - mely Windows98 alatt is megtörténik - állítólag köze van a fenti PCB módosításhoz, tehát nem véletlen az áttervezés... (a szituáció kicsit hasonlít a Voodoo5-6000 esetéhez)
A PVR-EXTREMIST által vezetett "napló" szerint a kártya Windows2000 alatt is elfogadható fps-t produkál, ugyanis Windows98-hoz képest csupán 1.1 fps-sel mutatott kevesebbet a timedemo Q3A alatt (OpenGL). Ez azért szép eredmény.
A D3D-s Unreal Tournament fagyásnak - mely Windows98 alatt is megtörténik - állítólag köze van a fenti PCB módosításhoz, tehát nem véletlen az áttervezés... (a szituáció kicsit hasonlít a Voodoo5-6000 esetéhez)