:

Szerző: Vörös Péter

2000. augusztus 8. 10:46

Az SAP kinevezte a globális marketing részleg vezetőjét

A világ legnagyobb integrált vállalati szoftvergyártója Martin Homlish-t, az SAP America eddigi marketing vezetőjét nevezte ki a globális marketing divízió vezetőjévé. Az amerikai állampolgárságú Homlish januárban kezdett dolgozni az SAP-nál, azelőtt 15 évig a Sony-nál volt, jelentette a The Wall Street Journal európai kiadása. A mostani marketing átalakítás előtt két hónappal történt az SAP szervezeti átalakítása az Internetre ill. az amerikai ügyfelekre összpontosítva. További változások bejelentése is várható, jelentette ki Herbert Heitmann, a globális vállalati kommunicációs alelnök.

Az SAP, amely korábban elmaradt vetélytársai mögött az Internetes szoftverek terén júliusban az jelentette be, hogy új Web-termékei 15%-kal növelték az amerikai eladásait a második negyedévben.
a címlapról