A Cargill és az Ariba e-piacteret indítanak az amerikai élelmiszeripar számára
A Minneapolis-i központú, élelmiszergyártó Cargill Inc. bejelentette, hogy alig két héten belül újabb B2B e-piactér (business-to-business electronic marketplace) elindításában segédkezik. Az augusztusban induló Web-hely neve Novopoint.com lesz, a célpiac pedig a 300 milliárd $-os amerikai élelmiszeripar. A Web-hely kialakításához az Ariba Inc. B2B Commerce platformját fogják használni. A Cargill szerint az élelmiszeripar számára évi 5-10 milliárd $-t is kitehet az e-piactér révén elérhető megtakarítás. (A hónap elején jelentette be a cég azt, hogy a Du Pont-tal és a Cenex Harvest States Cooperatives-szel szövetkezve május 1-én Rooster.com néven online tőzsdét indítanak el, amelyen az adás-vétel az amerikai farmereket fogja szolgálni.)
A Minneapolis-i központú, élelmiszergyártó Cargill Inc. bejelentette, hogy alig két héten belül újabb B2B e-piactér (business-to-business electronic marketplace) elindításában segédkezik. Az augusztusban induló Web-hely neve Novopoint.com lesz, a célpiac pedig a 300 milliárd $-os amerikai élelmiszeripar. A Web-hely kialakításához az Ariba Inc. B2B Commerce platformját fogják használni. A Cargill szerint az élelmiszeripar számára évi 5-10 milliárd $-t is kitehet az e-piactér révén elérhető megtakarítás. (A hónap elején jelentette be a cég azt, hogy a Du Pont-tal és a Cenex Harvest States Cooperatives-szel szövetkezve május 1-én Rooster.com néven online tőzsdét indítanak el, amelyen az adás-vétel az amerikai farmereket fogja szolgálni.)
[Computerworld]