:

Szerző: Vörös Péter

2000. július 26. 10:31

Cisco - Hewlett-Packard CRM együttműködés

A customer relationship management (CRM, ügyfélkapcsolatok menedzselése) az egyik leggyorsabban fejlődő e-kereskedelmi szegmens napjainkban, a két óriáscég mostani szövetsége is e terület jelentőségére utal. A megállapodás értelmében a Hewlett-Packard értékesítheti a Cisco ügyfélkapcsolati szoftver platformját és installálási szolgáltatást nyújt professzionális szolgáltatási divízióján keresztül.

A megállapodás révén a Cisco nemrég alakított Internet Communications Software Group-ja közvetlenül viheti piacra termékeit. A célpiac a hagyományos ügyfélszolgálatok (call center-ek), a CRM-re összpontosító ASP-k (application service providers - alkalmazás szolgáltatók), valamint olyan on-line ill. off-line vállalatok, amelyek a Web segítségével próbálják javítani ügyfélkapcsolataikat.

A most először, április 24-én Budapestre érkező nemzetközi Kubernetes Community Day programja immár elérhető. A programba kerülő 26 előadást a világ minden tájáról beérkezett, több mint 100 pályázat közül választottuk ki. Figyelem, a rendezvényre már csak 30 jegy elérhető!

a címlapról

1000

2

Millenniumhoz ért a Yettel

2025. március 11. 12:01

A cég a napokban kapcsolja be az ezredik 5G-s állomását, a hálózat minden második magyarhoz elér.