Szerző: Vörös Péter

2000. március 14. 21:58

2 milliárd $-os nyomtató-szövetség a Xerox, a Sharp és a Fuji Xerox között

A szövetség célja gyorsabb és olcsóbb tintasugaras nyomtatók piacra dobása a „SOHO (Small Office Home Office) piacot és közvetlenül a Hewlett-Packard-ot megcélozva. A három cég (ezek közül a Fuji Xerox a Fuji és a Xerox közös vállalata) több, mint 2 milliárd $-t fog befektetni az inkjet-es kutatás-fejlesztésbe, gyártásba és értékesítésbe. A Xerox a jelenlegi 1%-os piaci részesedést 10%-ra szeretné növelni 3-4 éven belül. A cég nyáron kezdi el bevezetni inkjet nyomtatóit, amelyek többek között olyan vonzó tulajdonságokkal fognak rendelkezni, mint pl. az hogy a HP-énál kétszer olyan gyorsan szárad majd meg a tinta.

A szövetség célja gyorsabb és olcsóbb tintasugaras nyomtatók piacra dobása a „SOHO" (Small Office Home Office) piacot és közvetlenül a Hewlett-Packard-ot megcélozva. A három cég (ezek közül a Fuji Xerox a Fuji és a Xerox közös vállalata) több, mint 2 milliárd $-t fog befektetni az inkjet-es kutatás-fejlesztésbe, gyártásba és értékesítésbe. A Xerox a jelenlegi 1%-os piaci részesedést 10%-ra szeretné növelni 3-4 éven belül. A cég nyáron kezdi el bevezetni inkjet nyomtatóit, amelyek többek között olyan vonzó tulajdonságokkal fognak rendelkezni, mint pl. az hogy a HP-énál kétszer olyan gyorsan szárad majd meg a tinta.
A Xerox becslései szerint az inkjet termékek és kellékek piaca 57 milliárd $-os piacot jelent, kétszámjegyű évenkénti növekedési ütemmel. A szakértők szerint a stratégia jónak tűnik, de a végrehajtás természetesen nem lesz „sima ügy". [Yahoo]

Ha szeretnél idén is pontos képet kapni az alkalmazás-fejlesztési technológiák hazai elterjedtségéről, akkor segíts nekünk és szánj néhány percet átfogó technológiai felmérésünkre! Honlapunkon a korábbi évek eredményeit is elérheted!

a címlapról

részvény

1

Kiszállt az Arm-ból az Intel

2024. augusztus 14. 10:49

A részvénypiaci manőver alapvetően jól illik az átstrukturálási folyamatba.