Szerző: mz

2000. július 21. 21:34

Gyorsít az Oracle - Cisco páros

Az Oracle és a Cisco Systems ma bejelentették, hogy együttműködésük keretében közösen fejlesztenek ki és dobnak piacra egy egységes, Internet alapú kommunikációs hálózati megoldást. Ezzel kívánnak válaszolni az ügyfélszolgálati központokat kiszolgáló, a Voice over Internet protokollt (VoIP) használó integrált megoldások iránti egyre fokozódó igényre. Az Oracle és a Cisco ezáltal támogatja a technológiák alapvető eltolódását az Internet mint a legnagyobb kommunikációs hálózat felé, amely mind a beszéd-, mind az adatátvitelre kiterjed. A két gyártó integrált megoldása segítségével a vállalati felhasználók az internetet tehetik meg kommunikációs infrastruktúrájuk alapjává, és gazdaságosabb multimédiás üzleti célú kommunikációs rendszereket valósíthatnak meg.
A két cég azt tervezi, hogy az Oracle E-Business Suite és a Cisco ügyfélkapcsolati szoftverplatformja előnyeit egyesítve előre integrált, multimédiás, többcsatornás ügyfélkapcsolati megoldásokkal áll elő. Az Oracle és a Cisco tervezett közös termékajánlata leegyszerűsíti majd az átállást az új kommunikációs modellre, és a vállalatok számára komoly költségmegtakarítási lehetőségeket kínál azáltal, hogy az összes kommunikációs tevékenységet az Internetre terelhetik. Emellett az Oracle és a Cisco közösen fogja végezni ennek a "New World Customer Interaction Solution"-nak ("az új világ ügyfélkapcsolati megoldása") nevezett termékegyüttesnek a marketingjét.
A közös termékajánlat várhatóan integrált lehetőségeket biztosít az ügyfélkapcsolatok összes formájához, úgymint: telefon, e-mail, webes együttműködés, internetes csevegés, interaktív hangbemondásos (IVR) rendszerek és VoIP. A termékajánlat az Oracle E-Business Suite 11i és a Cisco ügyfélkapcsolati szoftveres platformjának fontosabb elemeit tartalmazza.
a címlapról