Eladták az Addel.hu-t
170 webáruházzal évi 1 milliárd forint forgalmat bonyolít az Addel.hu e-kereskedelmi gyűjtőszájt, melyet az alapító-tulajdonos 100 százalékban értékesített a Habostorta Kft.-nek. A 2002-ben indult szolgáltatás alapkoncepciója az volt, hogy a vevők számára könnyen használható, a kereskedő számára pedig alacsony költségen üzemeltethető felületet adjon az akkoriban még épphogy bimbózó elektronikus kereskedelemhez.
A Habostorta klasszikus közösségi- és tartalomszolgáltatónak számít a magyar online piacon, a vicces képektől a társkeresőn át a chatig számos, évek óta népszerű szolgáltatása van. Az Addel.hu megvásárlása mindkét oldal számára gyümölcsöző üzletnek ígérkezik, hiszen az elektronikus kereskedelmi megoldás az eddiginél jóval nagyobb célközönséget érhet majd el, a Habostorta csoport pedig egy eddig érintetlen területre lép be, s gazdagítja a portfólióját.
Az ígéretek szerint a kereskedőknek nyújtott szolgáltatások mellett a \"vásárlói élményt\" is fejleszteni kívánja a vevő. \"Megkeressük azokat a szinergiákat, amelyek köztünk és az Addel, valamint az Addel különböző áruháztulajdonosai között is fennállnak. Gondolok itt például a futárcégek vagy éppen a logisztikai partnerek, illetve a fizetési csatornák megversenyeztetésére\" -- mondta Weiler. \"De legalább ennyire fontos, hogy a kereskedőket úgy segítsük hozzá a reklámhoz, hogy azon profitot realizáljanak. Az Addel pedig ebben erős, olyan platform, ahol mindenki jól jár, és nem közép, vagy rövidtávon, hanem azonnal\".