:

Szerző: Vörös Péter

2000. július 12. 08:58

Oracle-Cisco e-kereskedelmi együttműködés

A két óriáscég tegnap bejelentett együttműködése az e-kereskedelmi ügyfélszolgálat területét érinti. A közös erőfeszítés az Oracle 11i (az adatbáziskezelő gyártó vállalat Web-alapú üzleti menedzsment alkamazásainak csomagja) és a Cisco voice-over Internet protokolja (IP) valamint call center szoftverek összehangolásáról szól. Az Oracle 11i tartalmazza az ügyfélkapcsolat menedzsment (customer relationship management (CRM)) szoftvert.

A két cég együttesen fogja forgalmazni az együttműködés végeredményét, amely telefon, e-mail, Web beszélgetés ill. interaktív hang válasz kezelését egyaránt fogja nyújtani az ügyfélkapcsolat menedzsment területén, amely a szakértők szerint az egyik legígéretesebb vállalati IT piac. Az Oracle két hete jelentette be együttműködését a Lucent-tel számlázási termékkel kapcsolatban (e két cég a Oracle 11i és a Lucent-féle Kenan Arbor/BP termék összehangolását illetően működik együtt).

Az Oracle és a Cisco több fázisban fogja bejelenteni az együttműködés eredményeit: az első fázis befejezése ez év második félévére várható, a többi fázis jövőre indul majd be. A termékek árait illetően nem tettek közzé számadatot. A Cisco-Oracle CRM termék olyan rendszerintegrátorokon keresztül is kapható lesz, mint a KPMG és az e-Loyalty.

A most először, április 24-én Budapestre érkező nemzetközi Kubernetes Community Day programja immár elérhető. A programba kerülő 26 előadást a világ minden tájáról beérkezett, több mint 100 pályázat közül választottuk ki. Figyelem, a rendezvényre már csak 30 jegy elérhető!

a címlapról

1000

2

Millenniumhoz ért a Yettel

2025. március 11. 12:01

A cég a napokban kapcsolja be az ezredik 5G-s állomását, a hálózat minden második magyarhoz elér.