A Sony kommunikációs mindenesének második generációja is bemutatkozott
A CES-en állította ki a Sony a Mylo személyes kommunikációs mindenesének második generációját. A kis gépezet segítségével böngészhetjük a netet, üzeneteket küldhetünk, vagy azonnali üzenetküldő alkalmazásokat futtathatunk, amennyiben csatlakoztunk egy Wi-Fi hálózathoz.
A parányi gép 3,5 hüvelykes kijelzőjén 800x400 képponton intézhetjük életünk online részét, ahogy azt a készülék nevéből is következtethető (Mylo: My Life Online). A COM-2 Mylo tartalmaz egy makroüzemmód-kapcsolóval ellátott 1,3 megapixeles kamerát is, amely a hátoldalon kapott helyet. Az új Mylo kijelzőjét felcsúsztatva (ahogy azt a Sony UMPC sorozatában is láthatjuk) előtűnik a QWERTY billentyűzet, amelyről a navigálónyilak sem hiányoznak.
A mobil mindenes belső memóriája nem változott az elődhöz képest, de ezt az egy gigabájtot további nyolccal egészíthetjük ki, mert a készülék rendelkezik MemoryStick Duo kártyákat fogadni képes réssel is. Ma már szinte feltétele a sikernek a YouTube videók lejátszásának a képessége, de a Mylo 2 ezen kívül számos egyéb formátumot is támogat, nem jelent számára gondot az MPEG4, WMA, MP3, de még a nem is olyan rég kukába dobott ATRAC lejátszása sem.
A netes alkalmazások között Flash tartalmak megjelenítésére is alkalmas NetFront böngészőt, Yahoo Messengert, Skype-ot, Google Talkot, találhatjuk meg, amely kiegészül az elődből kimaradt AOL Instant Messenger alkalmazással, utóbbit sokan hiányolták az első változatból.
Az 2006 szeptemberében bemutatkozott elődhöz képest javult az érintésérzékeny kijelző, valamint a háttérvilágítással is ellátott billentyűzet, továbbá az újdonság még vékonyabb is lett. A Mylo 2 a ma 200 dollárért megkapható előd bemutatkozó áránál 50 dollárral olcsóbban, 300 dollárért vásárolható meg.
A CES-en a Sony Mylo 2 bemutatása során reflektorfénybe került a Sony vezeték nélküli hálózatokat kínáló partnere a Wayport is (aki a tengerentúl a legnagyobb hotspot szolgáltató, megelőzve az amerikai T-Mobile, illetve az AT&T szolgáltatókat), aki közel tízezer hotspotot üzemeltet az Egyesült Államokban, ezek közül 9200 az államok McDonalds gyorséttermeiben kerültek telepítésre, a maradék repülőtereken, illetve szállodákban teszi lehetővé az online állapotot, ahol a felhasználók három dollárért kétórányi használathoz juthatnak.