Invitel márkanév alatt kínálja szolgáltatásait a HTCC csoport
Az Invitelt, a Pantelt és nemrég a Tele2 magyar érdekeltségét is bekebelező HTCC csoport ősztől egységesen Invitel márkanév alatt kínálja szolgáltatásait. Az arculatfrissítéssel együtt végrehajtott döntést átfogó piackutatás előzte meg, amely szerint a korábbi HTCC-márkák közül az Invitel a legismertebb és legkedveltebb.
Amint azt lapunk is megírta, a HTCC tavasszal 470 millió euróért vásárolta meg a Matel NV-t, ezáltal az Invitel részvényeinek 99,98 százalékát szerezte meg. Az ár tartalmazza a 387 millió eurós hitelállomány átvállalását is. A vételárból így fennmaradó összeg egy részét készpénzben fizeti meg a HTCC az Invitel tulajdonosainak, másik részének rendezésére pedig mintegy 962 ezer darab HTCC törzsrészvényt bocsát ki az Invitel egyes vezetőségi tagjainak részére a birtokukban levő Invitel-részvényekért cserébe.
A tanulmányok szerint a fogyasztók a következő értékeket kapcsolták az Invitelhez: stabilitás, őszinteség, korrektség, megbízhatóság. A fogyasztók a jó partneri viszonyt és az innovatív ügyfélkapcsolatot is gyakran említették az Invitellel kapcsolatban. Az Invitellel kibővült HTCC Magyarországon 1550 alkalmazottal és mintegy 700 ezer ügyféllel rendelkezik, az 54-ból 14 koncessziós területen a magyar lakosság 21 százalékát fedi le. A cég a volt koncessziós területeken 95 százalék feletti piaci részesedéssel rendelkezik.