:

Szerző: mz

2000. június 19. 21:31

Oracle rendelés-nyilvántartási integráció

Az Oracle, az e-business szoftverek legnagyobb szállítója, ma bejelentette, hogy a májustól az Oracle E-Business Suite részeként szállított Oracle Order Management 11i révén mindeddig ismeretlen szintű integrációt biztosít a rendelés-nyilvántartási műveletek felé, és így segítségével a nagyvállalatok korszerű internetes rendelésfelvételi, -követési és -teljesítési folyamatokat vezethetnek be. Az Order Management 11i modullal az Oracle azonnali integrációt biztosít az ügyfélközeli (front office) alkalmazások és az ügyviteli háttéralkalmazások (back office) között. Ezzel megnyílt az út a rendelésteljesítési megoldások új generációjának bevezetése előtt.
Az eddigi hagyományos rendelés-nyilvántartási rendszerek nem biztosítottak adatkapcsolatot az ügyféloldali tevékenységek és a háttérben folyó ügyviteli tranzakciók között. E két fontos üzleti funkció integrálásának hiánya sok munka árán átírt és adaptált megoldások összetoldozására kényszerítette azokat a vállalatokat, melyek olyan megoldást akartak, amely egyaránt gondoskodik a rendelések rögzítéséről, az igények kielégítéséről és a rendelésekkel kapcsolatos összes tevékenység pontos áttekintéséről. Az Oracle Order Management 11i megoldása kigyűjti és feldolgozza a legkülönbözőbb csatornák felől jelentkező igényeket és rendeléseket, és az összes fontos információt biztosítja a vevők, a kereskedelmi partnerek és a tágabb értelemben vett beszállítói lánc tagjai számára. Ezáltal kulcsfontosságú kapcsolódási pontot biztosít az ügyfélkapcsolat-kezelési (CRM) és az integrált vállalatirányítási (ERP) rendszerek között, és így az Oracle a világ egyetlen teljes mértékben integrált e-business alkalmazásegyüttesét mondhatja magáénak.
a címlapról