Tribes 2 infók
Bár a Tribes 2 motorja nem támogatja a Quake
III-ban megismert igazi görbe felületeket, de Hutchins
szerint az engine képes arra, hogy egy kis csalással hasonlóan
görve felületek látványát keltse. "A
játékunkban nem lesznek olyan valós görbe felületek,
de a szögletes helyeken a textúrák megfelelő alkalmazásával
egészen görbe hatást tudunk elérni. Vigyázunk arra, hogy a játék fizikai modellje a lehető legvalósághűbb legyen, és olyan új effekteket vittünk bele, mint a villámlás,
különböző terepen különböző a talaj súrlódása,
és a járművek illetve a repülőgépek
is realisztikusabb fizikát kapnak mint az előző részben.
A fegyverek effektjei és a robbanások igazodnak majd a környezethez,
ködben vagy vízben mindegyik másként viselkedik majd,
ami szintén új lehetőségeket visz a játékmenetbe.
"
A Tribes 2 nem csupán arról szól, hogy feljavították
az előd grafikáját, az új játék továbbfejlesztett
hanghatásokkal is büszkélkedhet. Hutchins elmondta,
hogy dolgoznak egy olyan kifinomult 3D-s hangzáson, aminek a segítségével
a játékos könnyen megálapíthatja az ellenség
hollétét akkor is, ha csupán a hangját hallja. "Azt gondoljuk, hogy a
tiszta hangzás a jó játék egyik kulcsfontosságú
része, ezért sokat dolgozunk azon hogy minél tökéletesebbek
legyenek a környezeti hangok, a madárcsicsergéstől
kezdve a karakterek lélegzésén keresztül a páncélzörejekig
minden a lehető legtisztábban fog szólni."
A Tribes 2 egy online akciójáték, ahol csapatok
mérik össze egymással az erejüket, és mivel a
csapatjátékon van a hangsúly ezért a játékosok
taktikai tudására is szükség lesz ha le akarják
győzni ellenfeleiket. A Sierra Studios kiadásában
megjelenő játék 2000 nyarán kerül a boltokba.