Bővíti hazai szolgáltatási központját az IBM
Paál Péter |
Az IBM ISSC, az IBM szolgáltatási központja Budapesten az utóbbi évek egyik legnagyobb beruházása a szolgáltató ágazatban Magyarországon. Az ISSC üzleti háttérszolgáltatásokat és call center tevékenységet folytat a világ legkülönbözőbb pontjain működő IBM szervezetek és ügyfelek számára. Szolgáltatásai közé tartozik az emberi erőforrás-menedzsmenttel, ügyfélszolgálattal, számlakezeléssel, finanszírozással kapcsolatos üzleti folyamatok támogatása.
Az IBM ISSC (International Shared Service Center)képzett, nyelveket beszélő diplomásokat, elsősorban közgazdászokat és könyvelőket keres, akik megbízóikat -- többek között -- a számlák kezelésének, a beszerzések intézésének, vagy a követelések kifizetésének üzleti folyamataiban segítik. Paál Péter elmondta, hogy a legjobb, legtehetségesebb embereket szeretnék felvenni, azokat, akik könnyen beilleszkednek az IBM környezetébe, ahol a teljesítmény, az együttműködési készég, s az ügyfelek iránti elkötelezettség jelenti a legfőbb értékeket.
A cég a Gazdasági Minisztériummal közösen március elején tájékoztatta a közvéleményt arról, hogy hétszáz új munkahelyet teremtenek Budapesten, s a munkatársak magas szintű, üzleti folyamatokat támogató szolgáltatásokat nyújtanak ügyfeleiknek. A központ most tovább bővül, szélesíti tevékenységi körét, és a növekvő igények miatt újabb munkahelyek létesülnek. Az IBM budapesti szolgáltatási központja folyamatosan bővíti tevékenységi körét és létszámát, jelenleg keretbe foglalja a beszerzési központ, humán-erőforrás központ, pénzügyi központ, számla-kifizetési központ és az ügyfélkapcsolati központ szervezeteit.
A budapesti létszámnövelés mellett az IBM Székesfehérváron is bővíti informatikai háttérszolgáltatásokat kínáló központját, ahol informatikus szakembereket várnak.