:

Szerző: Bodnár Ádám

2005. október 13. 14:05

Telkókra koncentráló részleggel erősít a Computer Associates

John Swainson
John Swainson
[HWSW] A Computer Associates fellebbentette a fátylat stratégiájának következő lépéséről, amellyel elsősorban a kábelszolgáltatókat, vezetékes és vezeték nélküli telefon és ezzel összefüggő egyéb szolgáltatókat célozza. John Swainson, a CA vezérigazgatója bejelentette a telekommunikációs iparágra specializálódott új szervezet létrehozását a cégen belül, amelynek kínálata a korábbi eHealth és Spectrum menedzsment-megoldásokon felül kiegészült a nemrég felvásárolt Concord Communication, illetve Aprisma termékeivel.

Az újonnan létrehozott telekommunikációs szolgáltató csapat olyan szakértőkből áll, akik jelentős tapasztalatokkal rendelkeznek a telko marketing, arhitektúra tervezés, üzletfejlesztés és informatikai megoldások területén is. A telekom csapat az eddigi hagyományos IT-menedzsment megoldások mellett új lehetőségeket kínál a dinamikusan növekedő egyéb szolgáltatásokhoz is, mint az IP VPN, a vezetéknélküli szolgáltatások, a VOIP és a hang-adat-kép kábelen történő szolgáltatása is.

Átfogó megoldások telkók számára

Az eHealth és a Spectrum a világ 24 legnagyobb telekommunikációs óriásvállalata közül 23-nál, és a világ 10 legnagyobb kábelszolgáltatójánál már egyaránt megtalálható. "A múltban a CA a kommunikációs szolgáltatóknak főleg olyan megoldásokat kínált, amelyekkel a saját informatikai infrastruktúrájukat tudták optimálisan kezelni" -- mondta Swainson. "Mostantól az új piacvezető technológiák lehetővé teszik a szolgáltatóknak, hogy az ügyfeleiknek nyújtott szolgáltatások teljesítmény, rendelkezésre állási és biztonsági kihívásait is kezeljék, megoldják."

A Concord Aprisma hálózati hibakezelési megoldások és a CA Unicenter rendszerfelügyeleti termékeinek kombinációja, illetve az eTrust biztonsági megoldások és a Brightstore adattárolási és -kezelési termékek olyan teljeskürű megoldást adnak a telekommunikációs ipar számára, amelyek segítségével jelentősen csökkenthetőek a működési költségek, emelhető a szolgáltatások színvonala, és ezáltal a szolgáltatók bevétele is -- fogalmazott Swainson.

Integrált eHealth és Spectrum

A CA emellett bejelentette, hogy integrálni fogja eHealth és Spectrum termékeit annak érdekében, hogy a bonyolult hálózatokat a korábbinál is egyszerűbben lehessen üzemeltetni. A végső cél, hogy a Concord Communications, illetve az Aprisma Management Technologies termékeinek integrálásával olyan átfogó hiba- és teljesítményfelügyelő megoldás jöjjön létre, amely kiegészíti a CA Unicenter rendszerének hálózat- és rendszerfelügyeleti szolgáltatásait.

Ezután az eHealth automatikusan felismeri a Spectrum által felügyelt hálózati eszközöket, így nincs szükség a konfigurációs adatok újbóli bevitelére és folyamatos frissítésére, a Spectrum topológianézetén pedig elérhetők az eHealth jelentései és figyelmeztetései. Az integrációt lehetővé tevő szervizcsomagok még idén ingyenesen elérhetők lesznek az eHealth és a Spectrum felhasználói számára.

a címlapról