:

Szerző: Bodnár Ádám

2005. október 5. 13:56

BIG FISH portálmegoldások a FreeSoft kínálatában

A FreeSoft Rt. BIG FISH márkanév alatt öt új online megoldást jelentett be. A FreeSoft által közvetlenül értékesített, dobozos termék és szolgáltatás formájában is elérhető új portálmegoldások az év elején felvásárolt két cég, a BIG FISH és a MoolTech mobil- és webes technológiáira épülnek. A FreeSoft új BIG FISH termékcsaládját öt megoldás (Portal, e-Shop, Sales Force, Mobil Promo, Mobil Content) alkotja.

[HWSW] A FreeSoft Rt. BIG FISH márkanév alatt öt új online megoldást jelentett be. A FreeSoft által közvetlenül értékesített, dobozos termék és szolgáltatás formájában is elérhető új portálmegoldások az év elején felvásárolt két cég, a BIG FISH és a MoolTech mobil- és webes technológiáira épülnek. A FreeSoft új BIG FISH termékcsaládját öt megoldás (Portal, e-Shop, Sales Force, Mobil Promo, Mobil Content) alkotja.

"Az internethasználat a vállalatok után a lakosság körében is számottevően nőtt az utóbbi években Magyarországon, a mobiltelefonok penetrációját tekintve pedig hazánk Európa és a világ élvonalába tartozik" -- mondta Orosz Mihály, a FreeSoft online üzletágának vezetője. "A gazdasági szervezetek éppen ezért ma már nem hagyhatják figyelmen kívül e két felhasználói tábor vásárlóerejét. A FreeSoft ezért döntött olyan felhasználóbarát, webes és mobil kommunikációs portálmegoldások fejlesztése mellett, amelyek bevezetése, használata és üzemeltetése nem igényel különleges informatikai felkészültséget és erőforrásokat."

a címlapról