Érdekes információk az új Matrox driverek .inf file-jában
Tegnap már beszámoltunk arról, hogy a Matrox minden Windows-os platformra új béta drivereket adott ki.
Szemfüles felhasználók észrevették, hogy a driverek .inf file-jában a támogatott kártyák között több, jelenleg még be nem jelentett termék is megtalálható.
A dologhoz lenne néhány kommentem is:
Mindenesetre úgy érzem, hogy a Condor az év egyik legnagyobb durranása lesz, és mint mindig, a Matrox most is útmutató lesz a kártya feature (a támogatott szabványok, effektek) gazdagsága terén. Emlékezzünk csak vissza, hogy a Matrox egymaga képes volt - mára már elterjedt - szabványt csinálni a Environment Mapped Bump Mapping-ból és a DualHead-ből. De nem csak ebben volt iránymutató a Matrox. A G400 kampányát ugyanis teljes egészében ezekre a képességekre alapozva építették fel (nem kis sikerrel), rádöbbentve a szakmát, hogy nem csak fps-ekkel lehet eladni egy terméket. Valószínűleg most is erre készülnek: GeForce2-t megszégyenítő teljesítmény + egy rakás hihetetlen (DX8-ban már támogatott) 3D-s effekt...
Még mielőtt bárki visszakérdezne, hogy miért is sorolom a DualHead-et az elterjedt szabványok közé, hozzáteszem: várjatok június 20-ig (egy bizonyos NDA lejártáig) és megmondom...
Szemfüles felhasználók észrevették, hogy a driverek .inf file-jában a támogatott kártyák között több, jelenleg még be nem jelentett termék is megtalálható.
- Matrox Condor / Test
- Matrox Millennium G450 Dual Head DVI
- Matrox Millennium G450 Dual Head DVI PCI
- Matrox Marvel G450 eTV
A dologhoz lenne néhány kommentem is:
- Nagyon úgy néz ki a dolog, hogy a Matrox tanulva az elmúlt évek hibáiból, a kijövetel előtt álló kártyáihoz tökéletes driver támogatás kíván nyújtani.
- Egyre biztosabb, hogy az eddig csak G800 néven emlegetett csúcskártya Condor néven fog kijönni.
Mindenesetre úgy érzem, hogy a Condor az év egyik legnagyobb durranása lesz, és mint mindig, a Matrox most is útmutató lesz a kártya feature (a támogatott szabványok, effektek) gazdagsága terén. Emlékezzünk csak vissza, hogy a Matrox egymaga képes volt - mára már elterjedt - szabványt csinálni a Environment Mapped Bump Mapping-ból és a DualHead-ből. De nem csak ebben volt iránymutató a Matrox. A G400 kampányát ugyanis teljes egészében ezekre a képességekre alapozva építették fel (nem kis sikerrel), rádöbbentve a szakmát, hogy nem csak fps-ekkel lehet eladni egy terméket. Valószínűleg most is erre készülnek: GeForce2-t megszégyenítő teljesítmény + egy rakás hihetetlen (DX8-ban már támogatott) 3D-s effekt...
Még mielőtt bárki visszakérdezne, hogy miért is sorolom a DualHead-et az elterjedt szabványok közé, hozzáteszem: várjatok június 20-ig (egy bizonyos NDA lejártáig) és megmondom...