:

Szerző: Bodnár Ádám

2005. szeptember 1. 13:30

A T-Comnak nem tetszik a TELE2 reklámfilmje

Augusztus közepén a Gazdasági Versenyhivatalhoz fordult a T-Com egyik

Augusztus közepén a Gazdasági Versenyhivatalhoz fordult a T-Com egyik televíziós reklámfilmje miatt a TELE2, a legnagyobb hazai vezetékes szolgáltató válaszul most a TELE2 reklámfilmje miatt emelt kifogást ugyanennél a hivatalnál.

A T-Com beadványa szerint a TELE2 reklámjaiban több ízben is az jelenik meg, hogy a "1502" díjcsomag választása esetén az ügyfélnek nincs havidíj fizetési kötelezettsége, a hazai szolgáltató szerint azonban ez az állítás megtéveszi a fogyasztókat, hiszen az érintett díjcsomagot választó ügyfeleknek is kell havidíjat fizetniük -- igaz, nem a TELE2-nek, hanem vezetékes szolgáltatójuknak, például magának a T-Comnak.

A vállalat szerint ezen felül a TELE2 által hirdetett akár 40 százalékos költségmegtakarítás is túlzás, a T-Com közleménye szerint "még extrém forgalmi szokások mellett sem valószínű, hiszen az összehasonlítás nem számol az előfizetési díjjal." A T-Com szerint a reklámok ezen eleme szintén megtéveszti a fogyasztókat. Ráadásul -- áll a T-Com beadványában -- a TELE2 egy szóróanyagában a T-Com Favorit és Favorit Plusz díjcsomagjait úgy hasonlította saját díjcsomagjaihoz, hogy hibásan tüntette fel a T-Com díjcsomagjainak kedvezményes hívásidőszakát.

"Itt már nem elsősorban ajánlatok, hanem kommunikációs stratégiák versengenek egymással. Meggyőződésünk, hogy ez a küzdelem nem szolgálja az ügyfelek tisztánlátását, és nem könnyíti meg eligazodásukat a különböző ajánlatok útvesztőjében" -- mondta el Nagy Bálint, a Magyar Telekom csoport kommunikációs igazgatója.

a címlapról