Már az interneten kívül is terjeszkedik a Google?
[AP/HWSW] A Google tegnap elismerte, hogy kísérleti jelleggel reklámértékesítést folytat. Az Egyesült Államok néhány technológiai magazinjában olyan hirdetési oldalak bukkantak fel, amelyeken különféle vállalatok hirdetései kaptak helyet, és a lap alján az online világból már jól ismert kézjegy bukkant fel: Ads by Google.
A vállat szűkszavúan tudatta, hogy reklámhelyet vásárolt néhány magazinban, amelyeket továbbértékesített. A vállalat szóvivője, Micheal Mayzel nem kívánta kommentálni a kérdéseket, amelyek a Google jövőbeni terjeszkedését firtatták. "Ez a korlátozott teszt a Google azon folyamatos erőfeszítésének része, hogy a hirdetők, kiadók és felhasználók számára hatékony és hasznos reklámozás új formáit alakítsunk ki."
Az online hirdetésekből az év első felében 712 millió dollár nyereséget termelő vállalat, amely az Interbrand szerint a világ 38. legértékesebb márkáját tudhatja magáénak, és a legértékesebb médiavállalat a Földön, irónikus módon még egyetlen centet sem költött saját maga reklámozására.