:

Szerző: Ady Krisztián

2005. május 27. 09:59

Elsőségre tör az LG az európai plazmatelevízió piacon

Az LG az év végéig 300 ezer darabról 600 ezer darabra növeli éves gyártókapacitását lengyel DTV gyárában, így készülve a plazmatelevíziók iránti növekvő kereslet kielégítésére. Ezzel egyidőben olyan stratégiai lépésekkel fokozza európai marketingtevékenységét, mint például a disztribúciós csatornák további bővítése, termékbevezető reklámkampányok indítása, illetve egyéb promóciós események szervezése.

[HWSW] Az LG az év végéig 300 ezer darabról 600 ezer darabra növeli éves gyártókapacitását lengyel DTV gyárában, így készülve a plazmatelevíziók iránti növekvő kereslet kielégítésére. Ezzel egyidőben olyan stratégiai lépésekkel fokozza európai marketingtevékenységét, mint például a disztribúciós csatornák további bővítése, termékbevezető reklámkampányok indítása, illetve egyéb promóciós események szervezése.

Az LG Electronics szorosabbra kívánja fűzni kapcsolatait a vezető helyi partnerekkel és elosztókkal, így erősítve meg disztribúciós hálózatát. Az cég agresszív marketingpolitikájának fő oka a lapostelevíziók, főként a plazmatelevíziók iránt mutatott növekvő piaci igény. A cég marketingaktivitásával 15 százalékos piaci részesedést, így az első helyet szeretne elérni az európai plazma-tv piacon. Az LG célja, hogy a 2004-ben eladott félmilliós eladási volument 2005-ben megduplázza.

A márkanév erősítése elsődleges célja az LG Electronics-nek, ezért arra törekszik, hogy a leányvállalatok egységesített marketingjével és a tovább tökéletesített üzleti folyamatokkal elnyerje a vásárlók kegyeit. Ennek megfelelően a koreai vállalat kiterjeszti a felső kategóriát képvsielő NDP (new display products) termékei, köztük a csúcsminőségű plazma- és LCD-tv-k értékesítését is az európai piacokon.

a címlapról