:

Szerző: Ady Krisztián

2005. április 13. 12:29

Hatalmas Pepsi reklámkampánnyal vezeti be új konzolját a Microsoft?

[Engadget] Meg nem erősített hírek szerint hatalmas Pepsi reklámkampány keretein belül több mint 9 ezer következő generációs Xbox konzolt osztogat majd el a Microsoft az ősszel -- várhatóan novemberben -- a konzol megjelenését követő hetekben. Az Engadget információi szerint a Pepsi termékek kupakjaiban található kódokkal 10 percenként lehet majd nyerni egy-egy konzolt az Egyesült Államokban a nap 24 órájában, 9 héten keresztül.

[Engadget] Meg nem erősített hírek szerint hatalmas Pepsi reklámkampány keretein belül több mint 9 ezer következő generációs Xbox konzolt osztogat majd el a Microsoft az ősszel -- várhatóan novemberben -- a konzol megjelenését követő hetekben. Az Engadget információi szerint a Pepsi termékek kupakjaiban található kódokkal 10 percenként lehet majd nyerni egy-egy konzolt az Egyesült Államokban a nap 24 órájában, 9 héten keresztül.

A redmondi vállalat a május 17-én kezdődő, Los Angelesben megrendezésre kerülő Electronic Entertainment Expo előestéjén mutatja be "élőben" a játékgépet. Az új Xboxról már számos információ napvilágot látott, azonban a legfontosabb részleteket -- a készülék nevét, a bolti megjelenés dátumát és az árat -- egyelőre homály fedi. Az is biztos, hogy a konzolt nem csak játékok futtatására tervezte a Microsoft, hanem valóságos otthoni médiaközpontnak, amely alkalmas filmek és zenék tárolására, lejátszására, valamint más készülékekkel való kommunikációra.

Az érdeklődők azonban már pár nappal korábban is megtudhatják mire képes az új Xbox: az MTV zenecsatorna amerikai, európai és ázsiai adásai május 12-én és 13-án sugározzák azt a félórás műsort, amelyben bemutatkozik a Microsoft következő generációs Xbox konzolja.

A Microsoft saját bevallása szerint az MTV azért sugározza pár nappal az E3 előtt az Xboxot bemutató filmet, nehogy a rendezvényen bemutatkozó újdnonságok között elvesszen a konzol. Nyilvánvaló, hogy a redmondiak attól tartanak, a szintén az E3-on a közönség elé lépő PlayStation 3 nagyobb durranás lesz, ezért igyekeznek elkerülni a körülötte várható felhajtást. Az MTV bevonása a folyamatba egészen újszerű ötlet, ráadásul a Microsoft így azokat a potenciális vevőket is elérheti, akik nem látogatnak el az E3-ra és nem olvasnak videojátékokról szóló szaklapokat.

a címlapról