Felével növelte árbevételét a NextiraOne Magyarország
Tegnap tette közzé tavalyi pénzügyi eredményeit a NextiraOne Magyarország, az informatika és a telekommunikáció integrációjának egyik vezető szakértője. A vállalat 2004-ben 56 százalékkal 2 milliárd forintra növelte árbevételét, ennek 75 százaléka származott termékek értékesítéséből és 25 százalék szolgáltatásokból.
A NextiraOne a tavalyi évben több nagyszabású projektet bonyolított le, a legnagyobb volumenű, mintegy 200 millió forint értékű megbízás a Művészetek Palotájában a teljes informatikai és telekommunikációs hálózat kiépítése volt. A cég telefonrendszereket épített ki többek közt a Hunguest Hotel és a CIB Bank részére, az IP-telefónia rendszerek területén 2004-ben a Raiffeisen Bank megbízása volt a legjelentősebb.
A hagyományos telefónia területéről érkező, korábban az Alcatel Magyarország részét képező cég tevékenységi és szolgáltatási köre az elmúlt 3 évben jelentősen bővült az IP telefónia, valamint az informatikai megoldások és szolgáltatások irányába. Mára a hang-adat integráció és a call center megoldások mellett a cég fő tevékenységi körébe tartozik a hálózatbiztonság, a rendszerintegráció valamint a rendszerüzemeltetés is.
A NextiraOne termékbevételének túlnyomó többsége a hangalapú megoldások forgalmazásából származik, azonban Tóth Ottó ügyvezető szerint az idén már az IP-telefónia, az adatkommunikációs és call center megoldások adják a bevétel derekát. Tóth várakozásai szerint a NextiraOne 2005-ben 15 százalékkal 2,3 milliárd forintra növeli forgalmát.