Gyorsszerviz autóval biztosítja a helyszíni javítást az LG
A Samsung hasonló, egységesítő lépéseit követve az LG Electronics is bejelentette, hogy egy új információs, helyi tarifával hívható kék számot -- 06-40-545454 azaz 06-40-LGLGLG -- indít be, melyen a vásárlók bejelenthetik meghibásodott LG készülékeiket, szervizidőpontot egyeztethetnek, illetve érdeklődhetnek a javítás állásáról.
Az új telefonszám mellett az LG Budapesten elindítja mobil gyorsszerviz-szolgáltatását is, amely 24 órán belüli kiszállási időt és helyszíni javítást kínál a dél-koreai vállalat prémium termékeire. A mobil szolgáltatás hamarosan az egész ország területén elérhető lesz.
A LG kék szám a szervizigény bejelentése mellett bármilyen, az LG termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos információért hívható, egyelőre csak munkanapokon, hétfőtől csütörtökig reggel 9 óra és délután 5 óra között, pénteken pedig reggel 9 óra és délután 3 óra között.
Az LG Call Center elindulásával egy időben kezdi meg működését a Magyarországon egyedülálló LG mobil gyorsszerviz is. A mobil gyorsszerviz szolgáltatás keretében egy darab, csúcstechnológiával felszerelt szervizautó látja el a diszpécser által rögzített szerviz feladatokat. A szervizkocsi a bejelentett javítási igény helyszínén 24 órán belül megjelenik és a javítást a helyszínen végzi el.
A gyári mobil gyorsszerviz a kezdeti időszakban elsősorban Budapesten működik majd és főleg az LG prémium kategóriájú termékeinek helyi szervizelését látja el. Az LG tervezi, hogy az igények felmérése után a közeljövőben több mobil gyorsszerviz kocsit állít majd működésbe.