Virtuális telefonközpontot nyújt vállalati előfizetőinek a Pannon GSM
"Nem titkolt stratégiai célunk, hogy ezzel a szolgáltatással tovább növeljük GSM-forgalmunkat a vezetékes szolgáltatók terhére" - mondta Kőnig Róbert, a Pannon GSM vezérigazgató-helyettese.
A Pannon GSM ügyfelei kapnak egy telefonszámot, melyet a későbbiekben saját ügyfeleik, beszállítóik, dolgozóik felé publikálhatnak, mint központi számot. Erre a központi számra beérkező hívások tetszés szerint kezelhetőek, díjmentesen kapcsolhatók tovább a dolgozók pannonos mobiltelefonjaira. Ha pedig költözik a cég, egyszerűen hónuk alá kapják a számítógépüket és az új irodában azonnal üzembe állítható az alközpont.
A Pannon Mobilalközpont szolgáltatás központi híváskezelést és leosztást valósít meg, a hagyományos telefonalközpontokon túlmutató, komplex ügyfélszolgálatot nyújt kezelők bevonásával. A klasszikus funkciók mellett a Pannon Mobilközpont olyan szolgáltatáscsomagokat is kínál, melyek megkönnyítik a vállalatok munkáját. Ilyen szolgáltatás például a központi mobilszám, az egyedi üdvözlő szövegek bemondása, az interaktív menürendszer, a direkt és indirekt mellékválasztás és a központi hang- és faxposta.
A Pannon Mobilalközponttal egy mobiltelefon és egy internetes kapcsolat révén az országban bárhol és bármikor kialakítható egy újabb munkahely, így a távmunkában is újabb lehetőségek nyílnak meg.