Megtévesztő reklám miatt negyvenmillió forintos bírságot köteles fizetni a T-Mobile
A GVH kifogásolta, hogy a reklámokban havidíjmentességet ígért a szolgáltató, a percdíjak szerepeltetése pedig azt az érzetet kelthette, hogy a csomagban percalapú díjazás érvényesül, holott a Relax csomagok egy havi fix összeg kedvező lebeszélését teszik lehetővé. A két elem összeolvasásával a fogyasztók azt hihették, hogy ha nem használják mobiltelefonjukat, fizetniük sem kell.
A versenyhivatal véleménye szerint a reklám hatását nem ellensúlyozta az üzletekben vagy az interneten adott tájékoztatás, az az elvárás pedig, hogy a fogyasztók tájékozódjanak a szerződés aláírása előtt, nem teszi jogszerűvé a szolgáltató magatartását.
A T-mobile a versenytanácsi határozatra válaszul kiadott közleményében kifejtette: a legfontosabbnak azt tartják, hogy előfizetőik megértették a tájékoztatás üzenetét. A szolgáltató jelezte: a döntéssel nem ért egyet, a határozat ellen bírósági keresettel él majd.