A ruhák és a játékok a legkeresettebb termékek az interneten
Heather Dougherty, a Nielsen/NetRatings kiskereskedelmi elemzője szerint számos oka van annak, hogy ilyen mértékben növekednek az internetes költések. Az első és talán a legfontosabb, hogy egyre többen találják kényelmesnek az online vásárlást, és egyre nagyobb a bizalom a webes boltokban. Ezt támasztja alá, hogy több mint kétszeresére növekedett az ékszerek forgalma, noha ezek tipikusan olyan nagy értékű termékek, amelyeket a legtöbben személyesen szeretnek kiválasztani és megvenni.
Az online vásárlók az ünnepek előtt ruházati cikkekre költötték a legtöbbet, 3,76 milliárd dollárt. Ez az összes internetes kiskereskedelmi forgalom 16 százaléka. Szintén kedvelt ajándékok voltak a játékok és videojátékok, amelyekből 2,5 milliárd dollár értékben fogyott, az elektronikai termékek forgalma 2,3 milliárd dollárt tett ki. A számítógépek és számítógépes alkatrészek eladásából származó bevétel 2,1 milliárd dollár volt, harmadával több mint tavaly.