:

Szerző: Ady Krisztián

2004. december 14. 13:23

SMS-ügyfélszolgálatot indított a T-Mobile Magyarország

[HWSW] A T-Mobile Magyarország ügyfelei mától az elérhető szolgáltatások jelentős részét a lehető legegyszerűbben, SMS-ben, akár 1-2 perc alatt is be- illetve kikapcsolhatják. Az SMS-ügyfélszolgálat használata minden esetben díjmentes.

Bekapcsolás esetén elegendő egy + jelet, majd a szolgáltatáshoz rendelt kódszót elküldeni a 1230-as számra és a rendszer lehetőség szerint azonnal teljesíti a kérést, majd erről -- szintén SMS-ben -- visszajelzést küld. Az adott szolgáltatás kikapcsolásához a - jelet kell a kódszó előtt használni. Több SIM-kártyával rendelkező előfizetéses ügyfelek esetén magánszemélyek, cégek vagy vállalkozások számára igénybe vehető jelszóvédelem is.

Az SMS-ügyfélszolgálat előfizetéses és Domino kártyás T-Mobile-osok számára egyaránt elérhető, és az induláskor 32 szolgáltatásra kiterjedő kör a jövőben tovább bővül. Egy hívószámról adott szolgáltatás naponta egyszer módosítható. A 1230-ra küldött SMS-ek minden esetben díjmentesek, míg az előfizetett szolgáltatások díjait a T-Mobile Magyarország Rt. érvényes díjszabása tartalmazza.

A szolgáltatás leírása és a díjszabás egyaránt elérhető a T-Mobile honlapján.

a címlapról