A Samsungtól igazolt marketing-vezetőt az Intel
Eric B. Kim |
Az ötvenéves Kim az egész világra kiterjedő marketing-tevékenységekért lesz felelős, beleértve a globális brandinget, reklámozást, együttműködési marketinget, piackutatást, valamint az internetes és csatornamarketing programokat. Eric B. Kim november 15-én hatállyal csatlakozik az Intelhez, ahol az igazgatótanács beleegyezésével általános alelnökké is választják.
Kim a Samsung Electronicstól vált az Intelhez. A koreai cégnél Kim a globális marketingért, illetve a digitális konvergencia területén nyíló új üzleti lehetőségek kiaknázásáért volt felelős. Kim működése alatt a Samsung a világ egyik leggyorsabban fejlődő márkájává vált. 2002-ben a Time magazin beválasztotta Kim-et a világ legbefolyásosabb személyei közé.
A Samsungnál végzett tevékenységét megelőzően Kim jelentős tapasztalatot szerzett a hardver- és szoftvermarketing, termékfejlesztés és kockázati tőkebefektetések terén, többek között a Dun & Bradstreet Corporationnél, illetve a Lotus Development Corporationnél. A Harvey Mudd College-ban szerzett bachelor fokozattal rendelkezik fizikából, a tervezői rendszerek területén Master diplomát szerzett az UCLA egyetemen, valamint MBA-t a Harvard Egyetemen.